Hallo allemaal, Ik heb een beetje een gek iets.. Ik slik sinds meer dan een half jaar de pil niet meer. Vooral omdat ik er erg hevig op reageer, minder zin in sex heb etc. Ook zijn mijn vriend en ik een keer toe aan kinderen en ik wil dan een ruime tijd de pil uit mijn lichaam hebben zeg maar. We zijn nu nog niet bewust bezig met zwanger worden, en hebben sex met condoom. nu hebben we laatst onveilig gevreen en mijn vriend ging voor het zingen de kerk uit. Wij zijn slimme mensen en weten beide dat dit zwaar onveilig is. De bewuste avond dat we sex hebben gehad (14 maart), was precies een week nadat ik ongesteld was geweest (begin 7 maart), op zich een slechte periode in de cyclus om zwanger te worden, maar nauurlijk altijd mogelijk. Ik voel me echter sinds een week, anderhalve week "vreemd". Ik heb bijna constant het gevoel dat ik ongesteld moet worden, dus een zeurend gevoel in onderbuik en rug(ik moet pas 4 april weer ongesteld worden, dus nog een ruime week). Ik heb meer last van afscheiding en het valt me op dat mijn urine sterker ruikt (niet alleen 's morgens). Ik begin me nu dus toch echt af te vragen of het niet toch "raak" zou kunnen zijn.. Ik voel me gewoon anders dan anders, ik kan het niet echt benoemen. Even voor de goede orde; als ik zwanger zou zijn, zouden mijn vriend en ik hier super blij mee zijn, ondanks dat het nu niet gepland is! Ik weet gewoon niet goed wat ik voel, vandaar dat ik op internet van alles op ga zoeken en zo kwam ik bij dit forum uit.. Het zouden natuurlijk net zo goed mijn darmen of nieren kunnen zijn, maar het voelt echt alsof ik ongesteld moet worden. Ik weet ook niet precies wat ik van jullie wil, ik wil alleen even mijn verhaal kwijt!
hoi ik zit ook nog een week voor me nod en heb ook zulke klachten maar ben al heel lang van de pil af en dit ook nog nooit meegemaakt dus ik lees ff mee liefs lisje
Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties! Het gevoel van ongesteld moeten worden blijft (vaak als ik dit gevoel heb ben ik na 1 a 2 dagen ongesteld), krampen in mn rug en buik. Mijn borsten zijn gelukkig niet gevoelig (normaal gesproken vlak voor ik ongesteld moet worden heel erg pijnlijk). Daarnaast is mijn buik / darmen heel erg opgezwollen. Ik heb al langer last van mijn darmen en obstipatie, maar zo opgezwollen zijn ze nog nooit geweest. Ik krijg mijn broeken nauwelijks dicht en dit zit ook absoluut niet lekker. Wel ga ik sinds alle klachten bijna dagelijks naar de wc (hiervoor elke 3 a 4 dagen)... Kortom ik blijf me anders dan anders voelen en ben heel benieuwd of ik komende zaterdag ongesteld wordt! Lisje, wat is er bij jou anders dan anders? Iemand anders die deze klachten herkend?
hoi hoi ik heb last van buikpijn nu al stuk minder hoofdpijn rare prikkels in me tepel steken net onder borst en benauwdheid steeds bloedheet en dan ineens weer koud lag paar dagen geleden gewoon te puffen van de warmte terwijl ik het normaal ijskoud heb zoals vanacht had ik dat weer heel erg temp was gisterochtend 36.5 dus goed vanmorgen vergeten en voel ook bloedheet aan vooral s'avonds zitten mijn broeken ook veelste strak en moet ik hem open doen gister avond was ik gaan fietsen en ja hoor kreeg gelijk weer buikpijn maar ja is even afwachten tot einde van de week liefs lisje
toen ik zwanger was 'voelde'ik me ook vreemd..ik had alleen niet door dat t daar door kon komen ..Ik hoop dus voor jou dat je goed nieuws krijgt!
Ik heb normaal gesproken voordat mijn menstruatie begint ook 2 dagen van tevoren krampen en dan word ik ongesteld. Alleen nu had ik ook al meer dan een week wat van die ongi krampjes.. en toen bleek ik wel ineens zwanger! Dus het kan zijn dat jij dat ook hebt, maar het hoeft natuurlijk niet. Even afwachten dus totdat je een test kan doen.. Succes in ieder geval! Zou toch stiekem wel leuk zijn als je zwanger zou zijn. Groetjes Mirjam
Hé weethetnietje, Ik heb a.s. zaterdag ook mijn NOD. En ook ik voel me al 1,5 week "raar" met steekjes in mijn buik, sinds eind vorige week pijnlijke borsten, steeds vroeg wakker 5u en niet meer kunnen slapen, ongi gevoel = steekjes, harde ontlasting, dan weer blij/boos/verdrietig, 's middags/ 's avonds rooie wangen en temp. stijgt. Gister had ik zo'n prikkend ongi gevoel maar bleek dat ik alleen wat afscheiding had en ergens 2 dagen (ik denk na eisprong). Pff.. ik haat wachten!
Het zou zomaar kunnen dat je inderdaad zwanger bent. vooral ook omdat je zegt dat je je urine beter ruikt. Dat had ik ook. Ik vond het heel vreemd, toen ik later terugkeek, bleek dat ik heel veel dingen beter/anders rook. Mijn zus had hetzelfde. Toen wist ik direct dat ze zwanger was. Ook het gevoel ongi te moeten worden is heel herkenbaar. Nou, succes met testen!
Op 8 april heb ik mijn NOD. Tijdens mijn ovulatie-perdiode hebben mijn man en ik onveilig gevreeen ('voor het zingen de kerk uit...' ) Afgelopen week voel ik me ook erg vreemd. Heb enorme stemmingswisselingen; ene dag ben ik supervrolijk en de andere dag kan ik wel janken. (Normaliter heb ik daar ook last van, maar dan als PMS-syndroom en dan ongeveer 1 dag voordat ik ongesteld moet worden en dus niet nu 1,5 week voor NOD en zo heftig). Verder kan ik de hele dag wel slapen, heb krampjes in mijn onderbuik, mijn borsten zijn pijnlijker, heb een lichte donkerbruine/lichtroze afscheiding en het overall gevoel van 'ik ben zwanger' blijft aanhouden. Ik heb al een midstream-test in huis, waarvan ze zeggen dat je die 4 dagen voor je NOD al kan gebruiken. Ik kan dus niet wachten tot zondag/maandag en vind het allemaal reuze-spannend.... [-o<
ik denk dat ik me goed kan voorstellen hoe jij je nu voelt.. heb namelijk sinds vorige week hetzelfde gevoel, mijn vriend en ik hebben allebei een kinder wens maar zijn hier niet mee bezig.. ik heb nooit echt de regelmaat gevonden in mijn menstruatie waardoor ik om eerlijk gezegd ben ik erg chaotisch met het onthouden van wanneer ik ongesteld ben ik weet het heel stom en voel me hier door best dom.. vooral omdat het me nu zo had geholpen.. wel weet ik bijna zeker welke week het geweest is ga ik maar uit van de laatste dag van die week.. vorige week vrijdag (20 maart) kreeg ik opeens van veel van steken in mijn lies en sinds die tijd het gevoel of ik ongi moet worden.. steken zijn gelukkig weg maar is vervangen door een soort "druk"in mijn onderbuik. ook heb ik een verharding net boven mijn schaambot ? (heet dat zo) weet op moment niet wat ik moet doen vooral ook niet omdat ik niet precies weet wanneer ik kan gaan testen.. iemand wellicht idee of een mening over mijn verhaal?
Hoi hoi, Ja zou inderdaad toch stiekem wel heel erg leuk zijn als ik zwanger zou zijn... :-D Heb 2 testen bij kruidvat gekocht voor 5 euro. En kan me eigenlijk niet bedwingen om te testen.. Wilde het morgenvroeg proberen. Werd vanmorgen wakker met het gevoel; nu word ik echt ongesteld! erge krampen in mn buik/rug (heb ik altijd vrij hevig als ik ongi moet worden). ook voel ik soms een steekje onder mn schaambot en vaak volgt daarop even kort het gevoel dat ik moet plassen. Voel me vaag, ben benieuwd, vind het spannend, heb een schoonmaak/opruimtic!
Hoi dames, Ik heb zojuist getest: Negatief.. Waarom klopt dit dan niet met het gevoel dat ik heb? Ik moet natuurlijk officieel zaterdag pas ongesteld worden, dus ik ben ook aan de vroege kant met testen! en heel erg ongeduldig. begin er stiekem eigenlijk heel erg op te hopen dat ik wel zwanger ben hopelijk ontaardt dit niet in schijnzwanger zijn
hoi hoi het kan idd dat je tevroeg getest hebt de ene maakt meer hcg aan dan de andere maar wil je niet teleurstellen het lichaam kan je idd ook voor de gek houden daar heb ik nu ook sinds een paar maanden last van echt heel erg vervelend zal duimen voor je liefs lisje
ach wat jammer.. Inderdaad als jij het graag wilt, doet je lichaam gewoon gezellig met je mee :s wens je succes en anders met de volgende ronde!
hoi dames nou nog geen ongi te bekennen hoor pfff wordt je zo moe van gisteravond in bed vreselijke jeuk aan 1 tepel en nu weer soort spierpijn in borsten gister was me test nega dus ik ga deze week eerst afwachten of ik wel ongi wordt liefs lisje