Hallo lieve allemaal, Ik heb me net even voorgesteld in het forum en wilde hier graag mijn eerste gevoelens meedelen. Veel onderwerpen hierover ben ik al tegengekomen en uit alles blijkt, dat het eigenlijk nog te vroeg is om iets met zekerheid te kunnen zeggen. ..... SPANNEND.... Helaas kan ik pas na het weekend testen. Dat wachten is soms zenuwslopend! Wat doen jullie hieraan???? Ik wil niet te snel juichen, want dan is de teleurstelling te groot. Sinds zondag heb ik n.l. last van volgende klachten: - druk (soms krampen) in mijn buik (onderbuik) en soms onderrug. - brandend maagzuur/lichte misselijkheid. - gevoelige, jeukerige borsten/tepels. - zweverig gevoel in hoofd. Dat maagzuur schoof ik op het chinese eten van zondag, maar na 4 dagen wordt het vreemd. Dit gevoel, samen met die druk in mijn buik blijft de hele dag aanhouden. Als ik dan kleine slokjes water drink wordt het minder. Ik heb nog geen innestelingsbloed gezien (zie je dat altijd?). Dus we wachten het gewoon af. Fijn dat ik het even van me af kon schrijven. Groetjes, Ingiemoppie
nee hoor een innestelingsbloeding heb je niet altijd de meeste mensen hennen hem niet verder spannend we gaan voor je duimen
Ik had ook geen innestelingsbloeding de eerste keer, maar ook wel de zere borsten en buikpijn, zoals jij het beschrijft. Ik hoop voor je dat je zwanger bent! Laat je het nog weten? Liefs, Joanne.
Natuurlijk Joaney. Bedankt voor jouw info. Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb. Hier wordt iets meer verteld en de site is iets duidelijker opgemaakt als elders. Groetjes, Ingiemoppie
Hoi Ingiemoppie. Jouw berichtje trok m'n aandacht omdat we niet zoveel van leeftijd verschillen en omdat het ook voor mij allemaal zo nieuw is. In een ander forum had ik al 'n berichtje geplaatst. Hier de samenvatting: - zit in ronde 1 - hopende op een eerste kindje - eerste dag laatste ongi: 28 juli - eerste echte "kluswerk" in namiddag van zaterdag 12 augustus - eerste symptomen: in late avond van zaterdag 12 augustus (als dàt niet snel is! ) - NOD: 29 augustus (pfff, ik moet nog zooo lang wachten voor zekerheid ) Wat ik ervaar op een manier zoals ik het nog nooit eerder gevoeld heb: - al een paar uur na het "klussen" en opgeblazen gevoel (ik dacht dat ik gewoon te veel gegeten had) - dat opgeblazen gevoel, winderigheid, gevoel van druk op en zeurderige pijn in m'n baarmoeder is niet meer overgegaan; 's ochtends is het minder, maar naarmate de dag vordert, kan ik bijna niet meer gemakkelijk zitten/lopen/bukken - sinds een paar dagen ook erg pijnlijke tepels, die "trots" en dik vooruitpriemen - moeilijkheden om me te concentreren; loop als 'n warhoofd rond - de eerste twee dagen heb ik een paar keer gehad dat m'n wangen plots zomaar erg rood werden - 's ochtends wakker worden badend in het zweet - soms ineens erg warm krijgen - droge huid Herkenbaar? Ik vind het ook allemaal nogal sterk: - Meteen in ronde 1 al prijs? - Al een paar uur na bevruchting symptomen waarnemen? Maar goed, het IS gewoon allemaal vreemd, wat er nu met m'n lichaam gebeurt. En ik heb dit nog nooit gehad. Dus durf ik lichtjes hopen dat ik zwanger ben. Maar ... zucht ... ik kan pas testen op 29 augustus ... Nog zooo laaaaaaang Ik hoop voor jou dat het (ook?) meteen een schot in de roos is. Alleszins, wat je daar beschrijft zijn toch symptomen zoals je ze hier vaak leest. Nog even volhouden en je kan testen. Ik duim voor je! Groetjes, Vee
Hallo Vee, Sjee, wat grappig. Ik heb net een berichtje van Welkom bij je voorstelronde geplaatst en ook neergezet dat we niet veel schelen. Hahaha... Leuk. Mijn ovulatie lag rond 6 augustus en wij zijn ook vlijtig aan het klussen geweest (al 3 dagen ervoor, belachelijk vroeg, maar goed). Maar pas een week na mijn eisprong heb ik deze 'kwaaltjes'. Gisteravond ben ik wezen sporten en sindsdien heb ik het vreselijk warm (soort opvlieger). Jammer dat jij nog net iets langer moet wachten. Veel succes.... Hou je me op de hoogte? Groetjes, Ingiemoppie
Hey, Ingiemoppie, idd funny Ik hou je op de hoogte, maar dan wel op één voorwaarde: dat jij me ook op de hoogte houdt!
Hoi ladies, Wat een verademing zeg, ik heb ook last van de klachten die jullie beschrijven. Ik dacht al aan de zomergriep... Ben ook steeds misselijk, maar met flagen. Gaat weer weg en dan is het er weer. Ook bij bepaalde geuren, brrrr. Heb dit nog nooit gehad. Bij de griep ben ik meestal, als ik misselijk ben, continu de pineut... Ik praat ook warrig, mijn vrioend lag gisteren helemaal in een deuk. Gevoelige borsten, steken in mijn buik en in mijn linkerbeen. Moe, ik kan wel rechtop slapen (ga ik zo ook doen, maar kan morgen wat langer blijven liggen, 1e dag vakantie, jeuhhh). Dus zomergriep?? Wat denken jullie?? Maandag gaan we met vakantie en ik kan woensdag op zijn vroegst testen (als de weg blijven tenminste!!). Groetjes Claudia
Hoi Claudia, Geniet lekker van je vakantie. Heerlijk. Bij mij is het alweer 2 weken geleden. En ik zou zo weer weg willen. Moe moe moe moe..... Kan veel slapen. Moet er vanaf 0.00 uur ca. elk half uur uit om te plassen. Vanaf 2.00 uur vannacht pas in slaap gevallen. Vanochtend ook al 3x geweest. Dus net als zij, hoop hoop hoop. Maaruh..... Kan je geen test meenemen op vakantie? Kan je testen als de duivels wegblijven
Hoi Ingiemoppie, Ik koop er daar wel 1, maandag of dinsdag... We gaan naar Brouwerdhaven in Zeeland, daar zal toch ook wel een Kruidvat oid in de buurt zijn... Anders in Renesse wel. Ik koop 'm hier nog niet, zegt mijn gevoel --> of dat dan wat zegt, weet het niet hoor, hihi! Shit he dat plassen, vooral balen dat je dan pas zo laat slaapt. Lag gisteren net in bed, hup kon al weer. Ach ja... We gaan heel hard duimen!!