Wie heeft nog meer een web-log?

Discussie in 'De lounge' gestart door maisy, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wie heeft er ook een web-log bij web-log.nl? ik heb daar al een tijd een weblog maar een hele tijd niks mee gedaan nu wilde ik een nieuwe maken ver de zwangerschap etc. maar het is helemaal veranderd en ik ben er grotendeels al uit alleen ik snap niet hoe je een welkomsttext kan plaatsen onder je kopfoto..kan iemand me hierbij helpen?

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    je gaat eerst naar het tabblad weblogs en dan zie je in de rechter kolom "instellingen bewerken" staan. Daarop klikken en dan zie je "beschrijving van je weblog" staan... Daar kan je het schrijven! Succes!!

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja daar zit ik nu ook maar dan? Ik zi tnu bij configureren maar dan?...

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Dan heb je een groot leeg veld daar kan je het inschrijven!

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ok een vriendin van me heeft een weblog www.yuuls.web-log.nl en zij heeft dan staan welkom op yulia haar site blabla en een babybanner enzo dat moet je ds daar invullen allemaal?

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ik heb ook een weblog bij web-log.nl (zie onder de knop 'www', maar er zijn twee dingen waar ik in de nieuwe vorm niet zo goed uit kom:
    - het lukt me niet om én een welkomsttekst én mijn zwangerschapsbanner in het stukje onder de kop te zetten; zet ik de tekst er neer dan valt mijn banner eraf, en omgekeerd.
    - ik kan niet vinden hoe ik een lijstje met links naar andere weblogs en websites kan opnemen.

Misschien weet een van jullie hier de oplossing hiervoor?

Groetjes, Wendy

7. milou

milou Niet meer actief

hoi wendy,
    dat van die banner weet ik niet, maar links kun je toevoegen onder het tabje TypeLists. het derde blok is voor de links.

8. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi

hoe krijg ik er een banner is

liefs samantha

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Door van de banner de html code te plakken in je gedeelte waar je hem neer wil zetten... bijv. onder je welkomsbericht.

10. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb ook een web-log... alleen heb ik daar NIETS instaan over mijn kinderwens en het proberen zwanger te worden... Ik wil dat graag zo houden ivm mensen die dit nog niet mogen weten, maar jullie mogen gerust een kijkje gaan nemen hoor! KLIK DAN FF HIER
    Ik heb op het moment een flinke log-dip, dus er staat niet veel recents op...

Ik heb op zich niet veel problemen met de nieuwe web-log... ik moet alleen telkens opnieuw gaan zoeken waar alles zit, maar dat doe ik graag... zoeken dus... :D

11. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
  12. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    mijn web-log staat onder mijn www knopje

liefs samantha

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb een weblog van Giulian (erg up-to-date) en ik ben afgelopen week een eigen begonnen met mn eigen wensen. Het moet nog gaan lopen,hoor. Ben echt nog in t beginstadium. Bij punt.nl, dat vind ik dus 100x lastiger dan web-log.
    http://1000wensen.punt.nl/
    en
    http://giulian.web-log.nl/

14. Niet meer actief

15. Ik heb geen log maar een msn-space die ik wel als log gebruik:

http://vniek1979.spaces.live.com

Iedereen is welkom! Ook om een leuk berichtje achter te laten natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina