Voel me rot

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door Melanie1, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hulsmanleonie

hulsmanleonie Nieuw lid

13 dec 2010
    3
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op kinderdagverblijf
    IJmuiden
    Marjolein wat een schitterend mooi gedicht!
    Tranen in mijn ogen..
    Ik ben 23 nov'10, bij 25 weken zwangerschap veel te vroeg bevallen, dmv een keizersnee, van een dochter Esly. Wij en de artsen hebben er alles aangedaan maar Esly heeft het niet gered. Nog geen 2 weken terug hadden wij de crematie.
    Ik ben hier nu voor het eerst aan het kijken en me oog viel meteen op jouw mooie gedichtje en dat wilde ik je even laten weten! Schitterend, dank je wel!

Groeten Leonie

Ps. Melanie voor mij is het allemaal nog heel vers maar ik wil je laten weten dat ik aan je denk!

2. Lieve Leonie,

Voor jullie is het allemaal nog maar zo kort geleden... Wat verschrikkelijk dat jullie jullie mooie dochtertje moeten missen. Is het jullie eerste kindje? En weten ze ook waardoor je zo vroeg bevallen bent?
    Ik wil jou en je naasten heel veel sterkte wensen de komende tijd. Als er iets is, je mag me altijd pben! Heel veel sterkte meis!

Liefs Marjolein

3. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    lieve melanie

ik wil je heel veel sterkte wensen met deze moeilijke tijd, het is nu het eerste jaar dus extra zwaar maar geloof me meid ook al ben je 2/3 jaar verder en heb je een gezond 2e kindje het gemis rond deze dagen zal altijd groot zijn..
    ik ben zelf in 2008 mn zoontje verloren nadat deze 16 dagen heeft geleefd feb dit jaar ben ik bevallen van een gezonde dochter maar de geboorte dagen sterf dagen en feestdag zullen altijd moelijk blijven.ook zal voor mij in elk geval geen feestdag meer zijn zoals voor jim zn geboorte..
    ook dit jaar met oud en nieuw zal ik zeker om 12uur weer huilen
    huilen voor het geluk om mn dochter maar ook zeker om het gemis van mn mannatje...
    heel veel sterkte meid en sorry voor mn iets wat lange verhaal..
    liefs leonie

4. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen,
    maar wil jullie heel veel sterkte wensen.
    Dit is en blijft gewoon altijd moeilijk,,
    ik heb Jesse zijn site al eens vaker met dikke
    tranen zitten bekijken, volgens mij kwam ik er op
    via een vriendin haar zoontje..
    Zo oneerlijk he dat dit gebeurd,, waarom??
    Dit hoort gewoon niet te gebeuren..
    Een dikke knuffel voor jullie

5. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Lieve melanie .
    Vandaag is het dan zover , het kaarsje voor Jesse brand hier mooi... Ten eerste wil ik jullie ,feliciteren met de eerste ,jaardag, van Jesse .
    Maar het is niet zoals het hoort en wil je via deze weg een hart onder de riem steken .
    Ook zal nog iets op jesse zijn site schrijven .
    Ga je nog iets speciaals doen vandaag ?

Liefs edith
    Mama van mees*

6. Mistamar

Mistamar Lid

21 dec 2010
    32
    0
    6
    Moeder, echtgenote en bakker... :-)
    Zuid-Holland
    Melanie en alle andere moeders die een kindje verloren hebben:

Ik ben nog nooit zwanger geworden en dus ook nooit een kindje verloren, maar het lijkt me echt verschrikkelijk! Met deze 'gezellige' dagen is dat nog eens extra moeilijk, omdat je als gezin bij elkaar wilt zijn, maar er ontbreekt iemand!

Ik wens jullie heel veel sterkte toe, ik hoop voor moeders die weer zwanger proberen te worden, dat 2011 een super succesvol jaar zal zijn!

Sterkte allemaal!

7. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Ik heb je verhaal een beetje gevolgd en wil jullie veel sterkte wensen de komende dagen en laten weten dat ik met jullie mee voel.

Deel Deze Pagina