Vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, en voel me nu echt rot! Er is GEEN eisprong geweest (terwijl het zo goed leek te gaan) en ook was de linker eierstok niet te vinden Heb ook erg veel last van mijn buik. Nu moet ik Woensdag weer terug komen Woensdag krijg ik ook te horen of de clomid verhoogd gaat worden naar 100mg. Het klinkt misschien gek maar heb echt zitten huielen toen ik het kamertje uitliep, ik vindt het ewoon allemaal erg moeilijk en besef dat ik het gewoon nog geen plekje heb gegeven. Voel me echt wat depri hierdoor en mijn hoofd zit vol Natuurlijk zijn er veel meer meiden die in de MMM zitten en ook nog bezig zijn..maar het is voor mij toch echt allemaal erg frustrerend en moeilijk. Sorry wou het ff van me af schrijven.
kop op meid. de 100 mg gaat gewoon aanslaan.. lekker even in de zon gaan zitten en volgende maand weer een nieuwe ronde.. Ik kan mij met tijden ook heel depri voelen hoor, maar ook dat gaat over..
hoi meid jee balen zeg ik snap heel goed hoe je je voelt huil maar lekker uit hoor ik hoop dat ze snel iets geven waardoor je eitje wel komt! en je snel zwanger raakt sterkte meid en een hele dikke digi knuffel voor jou
Lief Kreeftje, Wat een ontzettend rot nieuws. Tuurlijk is het logisch dat je hierom moest huilen en een traantje hebt gelaten. Ik hoop zo dat 100mg clomid voor je aan gaat slaan. Heel veel succes en ik begin weer met duimen. Groetjes, Elvira
Ah meisje.. komt allemaal wel goed! Soms gaat het niet zoals je zou willen. Maar gelukkig kunnen ze heel veel. En die traantjes gewoon laten lopen! Lucht altijd op en kan je weer vol goede moed naar de volgende ronde. En er zullen misschien nog wel meer tegenslagen komen. Maar dat is niet anders. Probeer er anders met je man/vriend of moeder ofzo lekker er over te praten. Ga het niet voor jezelf houden... Liefs
He kreeftje, Is toch logisch dat er dan traantjes komen! Zou waarschijnlijk precies hetzelfde hebben. Rustig aan.
Meiden jullie zijn echt schatten...zit alweer met waterige oogjes jullie reacties te lezen thanxxx dat doet goed. Vindt het erg fijn dat ik hier van me af kan schrijven als ik me rot voel, dat geeft dan een enorme opluchting! Ik hoop ook voor mezelf dat ik de rust wat vindt en er in de loop der tijd wat beter mee om zal kunnen gaan. Tot die tijd zal ik de steun hier zoeken en in mijn naaste omgeving. Nogmaals BEDANKT meiden en voor iedereen hier een dikke knuffel...Ook hoop ik voor de meiden die ook in de MMM zitten hier gauw op een wondertje [-o< LIEFSSSS
Ach lieve meid, we gaan er deze keer samen voor! We zitten in hetzelfde schuitje. Wel positief blijven, hoor! Besito, Jacq
Nomaals Thanxx meiden Het is gewoon echt s#cks dat je de tegenslagen steeds te horen krijgt en dat doet me gewoon veel verdriet In mijn hoofd speelt ook steeds hetzelfde af bij alles wat ik doe ook al ben ik aan het werk of eten aan het koken...Maar Meiden jullie zijn FANTASTISCH wat moet je ook zonder forum beginnen? Helemaal niets @Elmo Ook mede door jou en alle andere meiden hier die langer in de MMM zitten weet ik dat de wonderen de wereld niet uit zijn en dat er medisch veel gedaan kan worden. Joun wondertje zit lekker warm bij je HEERLIJK Liefssss
Hoi Kreeftje, ik wil je even succes wensen voor vandaag, ik hoop dat je gyna misschien nu wel een eitje ziet. En anders hoop ik dat als je clomid verhoogd word dat dan wel aanslaat. Liefs Jolie
Dankje wel Jolie, ben alweer erg zenuwachtig Het houdt me gewoon heel erg bezig. Ik zal straks wel weer meer weten dan zet ik het hier meteen neer.
Nou ben dus net naar het ziekenhis geweest en er is weer een echo gemaakt. Wederom was mijn linkereierstok moeilijk te zien, omdat mijn gyn erg aan de eisprong twijfeld moet ik Vrijdag en Maandag bloedprikken. Dinsdag krijg ik daar dan de uitslag van. De baarmoeder zag er ook iets onrustiger uit dan de voorgaande keren maar volgens de gyn niet iets verontrustend. Misschien daarom mijn hevige buikpijnen ook wel. Kortom ik zit weer op het wachtbankje, ik heb van de gyn wel weer een recept voor de clomid meegekregen mocht ik mensruaie hebben dan op de 3e cyclus dag weer met de clomid beginnen. We moeten nu eerst de uitslagen van dinsdag maar even afwachten en dan zien of er zullen komen deze ronde of zou er een wonder zijn gebeurt? [-o<
Jeetje, het schiet ook niet echt zo op voor je. Weer naar huis gestuurd terwijl je niks weet. De gyna kan er ook niks aan doen maar ik zou er ook gek van worden. Ik hoop voor je dat de menstruatie weg blijft en dat je als nog spontaan zwanger ben geworden. Liefs Jolie
Wordt er zo langzamer hand ook gek van.. Dat wachtbakje blijft zo wel warm in ieder geval. Ik ben benieuwd naar de bloeduitslagen, dinsdag kan ik hierover bellen. Thanxx voor je medeleven dat doet echt goed
hee meid, hier precies hetzelfde ook mijn linker eierstok kon ze niet in beeld krijgen... maar bij mij heeft ze toen bloedgeprikt op dag 16 en daaraan was te zien dat er geen activiteit was ik mocht meteen beginnen met provera en dan 100mg clomid. Ik twijfel er nog wel aan of ze niet iets te vlug hun conclusies hebben getrokken want vaak komt het door de clomid allemaal wat later dus deze komende ronde, mocht er dan geen ei in beeld zijn dan laat ik het toch even afwachten voordat ik aanneem dat het niks is geworden... succes met alles! Denise
Ik moet dus vrijdag en maandag bloedprikken. Kan me voorstellen dat je twijfeld het is ook erg moeilijk ergens een pijl op te trekken Meid jij ook heel veel succes!