Wat vinden jullie van de naam Bentley. Het is als tweede naam bedoeld. Ben benieuwd wat jullie er van vinden aangezien het ook een auto is. Mijn vraag is dan ook, vinden jullie het kunnen of is het toch niet zo leuke naam voor een jongen? Ik ben namelijk bang dat er nare opmerkingen gemaakt gaan worden door mensen uit de omgeving.
als 2e naam kan het ermee door,persoonlijk zou ik het niet doen maar er worden wel meer namen van merken genomen.
Ik ken een heel lief jongentje dat Bentley heet, dus ik vind het wel kunnen ^_^ Moet natuurlijk wel een beetje bij de eerste naam passen..?
Het doet me meteen denken aan dat schattige ventje uit 'Teen Moms' (of zoiets ) op MTV. Ik vind het wel leuk!!
Ja 16 and pregnant was het geloof ik. Ik vind het een leuke naam maar mijn man vond het geen naam en aangezien wij maar 1 naam willen (ik heb er maar 1 ,man 2 ,D ook maar 1) is de keuze op een andere gevallen.
Bedankt voor jullie mening. Ben nog erg aan het twijfelen of we wel een tweede naam willen. We doen het meer omdat anders de letter van mijn man het zelfde zou zijn als van ons zoontje. Dus dat je twee P. de Vries krijgt bijvoorbeeld in het zelfde gezin. En als we dan een tweede naam zouden nemen zou dit een optie zijn. Gelukkig hebben we nog een tijdje bedenktijd
Leuk!! Ik ken hem ook van het zoontje van MAci uit Teen Mom & Sixteen & PRegnant! HEb je hem daarvan?
Ik vind het minder erg dan die zonen van emiel ratelband... Rolls en Royce heten die toch? Bentley, klinkt lekker, en voor een tweede naam, wat kan jou het schelen?? Vind het wel lekker amerikaans!
Ik vind het persoonlijk een mooie, stoere naam En ik denk dat mensen bij de meeste namen wel de een of andere associatie hebben; dat kun je toch niet voor zijn of voorkomen, lijkt mij. En soms moet je gewoon even wennen aan een naam Bovendien, als je een andere naam kiest, wordt die naam even later misschien ook wel als merknaam gebruikt en denkt iedereen dat je de naam daar vandaan hebt Zo heb ik zelf al bijna 20 jaar de naam Gioia in mijn hoofd en nu is er ineens een parfum van -acqua di Gioia van Armani , maar goed, ik vind het niet erg - weten mensen tenminste hoe ze de naam moeten schrijven . Als jullie die naam mooi vinden, moet je het gewoon doen! Succes!