hoi ik heb net me eerste echo gehad ze ging naar binnen en ik zag het meteen dit klopt niet veel te klein ze zij dat het gestopt was met groeien met 5 a 6 weken ik dacht waarom heb ik dan niet eerder een miskraam gehad ik zou nu 9 weken en 1 dag geweest zijn echt kut ! ik moets kei hard huilen daar ik had dit niet verwacht nu ga ik morgen bellen om het eruit te laten halen
o jeetje wat verschrikkelijk ! weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je wel heel veel sterkte en kracht wensen .
Tjonge, is dat schrikken! En je hebt niets gevoeld de afgelopen weken? Heel triest. Heel veel sterkte toegewenst.
ik heb echt niets gevoeld begin nu ik het weet wel een beetje in me buik te voelen misschien komt het er wel uit vanavond dit is me 2e miskraam vorge keer met 5 weken
he meid ontzetttend veel sterkte wat is dit ongelooflijk kut. weet niet wat ik er verder van moet zeggen. wat een verdriet. hele dikke knuffel van mij
Vind dit heel erg voor jullie, je gaat er met goede moed heen en dan krijg je opeens zo'n verdrietig nieuws te horen en te zien. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte.