Hoi hoi, ik ben sinds maandag begonnen met het afbouwen van borstvoeding. Elke week een voeding minder. In principe zit ik nu op 5 voedingen en zou 180 +6 moeten geven, maar nu zit ik met het feit van: stel dat ze toch ineens weer snachts gaat komen, hoe moet ik dat dan doen. Als ik dan ook een fles van 180 + 6 geef, komt ze op 6 flessen uit en dus te veel. Moet ik, zodra ze snachts komt voor een voeding, die dag gewoon flessen van 150 geven, en dan uitkomen op 6 flessen? Hoe doen jullie dat? Vandaag werd ze ipv 7 uur om 6 uur wakker... Normaal is mn 'schema' als volgt: 7.00 10.45/11.00 14.30 18.00 21.30 Natuurlijk is dat niet op de minuut, maar vind het wel fijn dat rond 21.30 de laatste voeding is. Nu vraag ik me af wat ik zou moeten doen stel ze komt om 5 uur...... groetjes jolanda
Ik heb het Roan altijd zelf een beetje laten regelen. Kwam die om 5 uur, dan kreeg hij om 5 uur. Maar dan probeerde ik de volgende fles wel te rekken naar de normale tijd, lukte dat niet? Pech gehad dan gewoon om de 3 of 4 uur. Ik zou er als ik jou was niet te krampachting mee omgaan, het komt allemaal vanzelf wel. En als ze 's nachts een keertje komt, geef je gewoon een keertje een fles je extra (wij geven als hij 's nachts wakker wordt 60+2 en dan slaapt hij als een roosje verder).
ok, dus niet de flessen aanpassen? Kwam jij dan niet op een 'rotte' tijd uit savonds met de laatste voeding?