Amen ...helemaal mee eens meid. En Mexico het komt vanzelf wel, ik twijfel niet dat jij straks superveel van je kindje gaat houden, of het nou een jongetje of meisje is. Geniet van je zwangerschap! Groetjes, Eva.
Als ik zou mogen kiezen (zei ik vroeger altijd) dan wil ik 3 jongens! Ik voel me een echte jongensmama... Heb niks met dat tutten enzo ... Ik had echt het voorgevoel (al van het prille begin van de zwangerschap) dat we een meid gingen krijgen! Ik was er echt héél zeker van ! NOOOOOT! . Zelfs 3 verkeerde pendel-voorspellingen... Allemaal zeiden ze een meid! We krijgen een ventje, en ik heb er even aan moeten wennen omdat ik zelfs mijn buik al aansprak met de meisjesnaam van onze uk . Maar nu ben ik héél blij hoor . Was ik met een meid ook geweest trouwens.
Ikzelf heb geen voorkeur, echt niet. Maar als je wel 'n voorkeur hebt kun je daar niks aan doen. Tuurlijk kan het cru klinken naar vrouwen die problemen hebben met zwanger worden, maar gevoelens kun je helaas niet uitzetten. Kijk, je moet er natuurlijk niet naar gaan handelen. Las pas 'n verhaal van iemand die 'n jongetje kreeg terwijl ze 'n meisje wilde, en die kon daar gewoon niet mee omgaan, dat kindje kwam echt liefde te kort. Ja daar wordt ik heeeeel boos om, dan verman je jezelf maar, want zoiets is gewoon onacceptabel. Maar Mexico, bovenstaand verhaal gaat absoluut niet over jou! Jij gaat gewoon evenveel van je ventje houden als dat het 'n meisje zou zijn! Weet ik zeker! Liefs, Anouk
Ik kan me je gevoel goed indenken hoor Mexico, ikzelf zeg altijd dat ik graag een jongetje wil, maar eerst maar eens zien of ik uberhaupt wel zwanger kan raken en dan zien we wel verder, een meisje is ook hartelijk welkom
hoi dames, ben er al steeds meer aan gewent verwen 'm nu al veel te veel koop zoveel wa eigenlijk niet nodig is. dus komt zeker goed .... bedankt voor jullie lieve reacties. xxx