hallo hier, sorry maar dit moet ik eve kwijt! Een tijdje teryg had ik hier al eens verteld dat ik veel last had van spugen, nu werd het de laatste week zo erg, echt 24 uur per dag spugen dat de gynocoloog had besloten dat ik maar opgenomen moest worden Zelf dacht ik 1 dagje met infuus en dan mag ik weer naar huis, maar dat werden er 2 nachten en 8 zakken vocht met kalium erin. De eerste nacht viel nog mee had ik lekker een kamer voor me zelf maar de 2de nacht werd ik verplaatst naar een zaal met 2 mannen. De 1 heeft de hele nacht liggen snurken en de ander de hele nacht liggen kreunen van pijn. Maar ik mocht vandaag gelukkig naar huis, vond ik wel een leuk verjaardags kadootje (ja ik ben jarig vandaag) dus ben blij dat ik weer thuis ben liefs miranda
Mooi dat je weer thuis bent, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maar hoe gaat het nu op dit moment met je dan? Liefs Sonja
hoi,gefeliciteerd met je verjaardag. het zelfde heb ik ook gehad,heb alleen een heleweek in het ziekenhuis gelegen. en 1dag en nacht alleen en toen met een andere meisje. ik heb 3 dagen infuus gehad. hoop voor je dat het nu beter gaat. ik kwam weer thuis en toen begon ik weer.maar gelukkig geen 24 uur meer. succes
dank jullie wel, vanmorgen dat ik huis kwam heb ik nog 1 keer gespuugd, maar voel me de hele dag al een heel stuk beter dan de laatste weken. Hoop wel dat het zo blijft, een zuster dat het ook en is in totaal 3 keer opgenomen, en daarna had ze er geen last meer van. Nou ik vond deze keer meer als genoeg.