Hallo Allemaal. Heb een vraagje: Ik heb sinds een dag of vijf de hele dag door een constante (spier)pijn in mijn liezen. En niet een klein beetje, maar echt dat ik bijna niet meer wil lopen. Als ik zit en lig is het wel minder, maar wel aanwezig. Iemand enig idee wat dit is en wat ik er aan kan doen? Vorige week wandelde ik nl nog heel wat af...... Liefs Petra
volgens mij is dat gewoon bandenpijn, kan heel plotseling komen en ook weer gaan. idd heel vervelend, duurde bij mij tot nu toe steeds maar een paar dagen. hoop dat je er snel afbent! groetjes clarike
Het is vandaag omhoog getrokken en nu doet mijn buik zeer. Denk idd ook dat het bandenpijn is. Vond het alleen zo raar dat het zo laag zat. Ben benieuwd hoe erg mijn buik nu gaat groeien (ben nl zelf van mening dat ik nog maar een bescheiden buikje heb). Liefs Petra
Ik heb ook heel erg last van die pijn in mijn lies die soms doortrekt in mijn bovenbeen. Dat kan idd duiden op bandenpijn, maar het kan ook een druk van de buik op de zunuw zijn die vanuit je buik over je lies loopt naar je benen. Daar kan je zo'n pijn van hebben dat je er bijna niet van kan lopen, en in sommige gevallen kan het zelfs zo erg zijn dat je functieverlies van dat been kan krijgen (van korte duur). Dit heeft mijn VK mij uitgelegd. Ik hoef me geen zorgen te maken, zolang ik geen gevoels of functieuitval heb. Anders moet ik nl zo'n buiksteunband gaan dragen.
Ik ben afgelopen donderdag bij de vk geweest. En die denkt dat het bekkenpijn is. Het is nu ook een constante pijn. Of ik nu lig, zit of sta, het maakt niet uit. Maak me toch wel een beetje zorgen. Kan me niet goed draaien in bed en kom maar met veel moeite overeind. Heb wel wat tips gekregen van de vk en als het nog erger word moet ik weer aan de bel trekken. Liefs Petra