ik ben sinds vorige week zondg totaal niet fit maar omdat mijn zwangerschap al niet zo vlekkeloos verloopt (veel Zkh opnames etc) ben ik een beetje terughoudend met bellen (ivm zie je haar weer aankomen..) maar twijfel nu een beetje.. Begon vorige week zondag met hevig braken veel pijn onder mijn borst (bandengevoel) meer rechts als links en pijn trekt door naar rug en naar boven tussen schouderbladen en aan de diarree.. Diarree heeft aangehouden tot woensdag en brakn is tot op vandaag gebleven. Verder kreeg ik woensdg net na het opstaan een zwarte vlek (niet die vlekjes van te snel opstaan maar meer een troebele inkt/water blek die knippert ofzo waardoor ik op de tast moest lopen en kon geen telefoon of tv zien.. Dit heeft 3 uur aangehouden en is geheel verdwenen.. Vrijdag avond flauwgevallen en verlies het hele weekend al vocht, weet niet of het waterige afscheiding is, het druppelt echt, is geurloos en soms kleurloos maar soms ook wetje wit van kleur.. wat zou het kunnen zijn, is het gewoon pech dat alles in 1 x komt, moet ik denken aan een gewone buikgriep Ofzoiets of ..? Ben trouwens morgen 35 weken..
Zeker bellen! Beter 10x te vaak dan 1x te weinig!!!! (je zult het jezelf nooit vergeven als blijkt dat je toch had moeten bellen) In het ziekenhuis zijn ze ervoor om je gerust te stellen!
Bellen lijkt mij zeker verstandig.. Beter te vaak dan te weinig.. Bandengevoel kan in ieder geval wijzen op zwangerschapsvergiftiging.. Het gaat in ieder geval om je eigen gezondheid en die van je kindje, dus niet door blijven lopen hoor, zeker niet met zo'n waslijst aan klachten!
Ha gebeld, bloeddruk en urine waren gelukkig goed, ijzer zat op ondergrens maar moet nu alsnog naar gyn dus even afwachten nog, Dankjulliewel, toch wel blij dat ik even gebeld heb en er nu goe naar wordt gekeken
niet meer wachten , gewoon lekker bellen ... als je ergen telaat ee komt , krijg je achteraf nog op je donder ook fijn dat nu goed gaat ..