voel me slecht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sylvie, 7 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hallo allemaal,
    Voel me nu al enkele dagen echt niet goed en weet niet wat ik ervan moet denken. Misschien dat jullie raad weten.
    Het is gisterennacht begonnen, de hele nacht wakker, soms om het kwartier plassen, buikpijn, steken door mijn buik. Gisteren zelf nog vaak plassen maar vooral buikpijn en ook zeker 4x nr de grote wc en voel precies wel dat de kleine lager zit. Vannacht inneens wakker geworden met felle steken/buikpijn dus dacht van ok zou het nu echt begonnen zijn? Maar toch uiteindelijk weer in slaap gevallen. Vandaag voel ik me nog steeds zo, zou het aan het rommelen zijn of moet ik me zorgen maken?

Grtz x

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Nou meid, da's niet leuk als je je niet lekker voelt. Het lijkt mij dat die kleine aan het indalen is. Steken beneden herken ik namelijk. En verder kunnen het voorweeen zijn. Ook het legen van je darmen is vaker een voorteken. Ik zou niet meteen ongerust worden.
    Maar wanneer moet je weer naar de verloskundige? Als dat nog lang duurt dan zou ik gewoon morgen even bellen. Al is het maar ter geruststelling. Zij is toch de deskundige.
    Succes.

Deel Deze Pagina