En wat wil je er nu mee zeggen dan? Omdat jij 28week zwanger bent en niet zeurt een ander die écht op de laatste loodjes loopt het ook niet mag? Help me er aan herinneren als jij ooit een topic opent over dat je last hebt van een knip, tepelkloven oid we je herinneren aan dit topic en de mededeling geven dat het er bij hoort en je niet moet zeuren. Proficiat dat jou zwangerschap op rolletjes verloopt, die van ts niet en die zit er doorheen, dan heb je geen.behoefte aan een.betweter die je komt vertellen dat je er niet over mag klagen omdat zij dat ook niet doet en.het erbij hoort. Sorry hoor, word.behoorlijk pissig van dit soort ideeën en reacties!
Ik vind het verschil tussen 29 weken zwanger en 36 weken zwanger nogal groot. Daarnaast vind ik je reacties persoonlijk nogal flauw. Omdat jij niet klaagt....mag een ander ook niet klagen??? Jij kunt niet voelen wat een ander voelt...ook al ben je meerdere keren zwanger geweest. Bij een ander kan vermoeidheid veel extremer zijn dan dat je het zelf hebt meegemaakt. TS: hoe is het nu met je? Vandaag nog contact gehad??
Haai. Bedankt voor alle lieve reacties, moest vandaag met mijn Dochter school spullen halen. Pfffffff ! Ziekenhuis gebelt mocht direct langs Komen en inderdaad de ctg merkt wel degelijk activiteit!! Maar het is te vroeg!! Ze helpen met uiteraard niet. Moet vaker op afspraak! Slaappil is aangeboden maar heb ik afgeslagen, voel me niet prettig bij een Slaappil. Bas1759. Ik heb ook een kindje, en een huishouden... Wat natuurlijk allemaal perfect moet blijven draaien... En tja ik ben echt enorm moe... Ik ga me daarvoor niet verontschuldigen... Loop op me tandvlees, ben lijkbleek en heb mega wallen, kan het niet eens meer verbergen! Dus ja ! Gelukkig heb jij er geen last van, ik wel ! Ik hoop dat vannacht de onrustige benen minder zijn en de harde buiken afnemen. Ik ga lekker een bad nemen ! En proberen te ontspannen vanavond. En hopelijk slaap ik dan. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen middag dutjes meer doe. Om de nachtrust niet te verstoren. Niet dat ik sliep maar in doezelde weg een kwartiertje half uurtje en ben bang dat het niet bevorderlijk is. Iedereen bedankt vr de lieve woorden !!!
Is in het zh je urine ook gecontroleerd dan? Kan ook voor harde buiken zorgen en dat blegh gevoel, heb nu zelf ook een blaasontsteking en voel me soms alsof ik op een andere planeet ben, heeeel moe en afwezig en slaap veel minder goed! (hoort er natuurlijk bij) maar door de blaasontsteking werd de vermoeidheid veel erger ..
Ooh.. Restless lees zijn gruwelijk, heb dat bij de eerste ook gehad, alsof er mieren onder mijn huid liepen.. Ik kreeg de tip om wisselbaden te doen, hielp bij mij een beetje..
sorry son je hoeft je ook echt niet te verontschuldigen voor hoe je je voelt dat is mijn bedoeling niet en nauurlijk mag je klagen of zeuren hoe iemand het ook wil noemen en natuurlijk staat ook iedereen anders in haar zwangerschap. maar bij mij schoot het slaapgebrek gewoon in het verkeerde keelgat en missschien komt dat dan wel weer door mijn slaapgebrek en blabla bla. maar iig hoop ik dat de harde buiken niet al te veel aanwezig zullen zijn en dat je binnenkort beter kunt slapen en natuurlijk een voorspoedige zwangerschap gewenst verder en bevalling o ja en naturlijk wil ik ook dat er gewoon op mijn posts gereageerd word en dat ze niet zeggen dat het erbij hoort, maar zoals ik al zei op dat moment schoot het bij mij in het verkeerde keelsgat en ik wi echt niemand voor zijn hoofd stoten. dus bij deze oprecht sorry.
wat erg zeg! hopelijk krijg je snel duidelijkheid..... heel veel sterkte! En is je Hb waarde ook gecheckt?
helpt een kussen onder je benen niet als je ligt? en als ik jou was zou ik juist blijven liggen smiddags een kwartiertje.. stel dat het niet helpt als je het niet doet.. raak je misschien alleen maar vermoeider!! probeer iig niet geirriteerd te raken blijf rustig ook al kun je snachts niet slapen.. ik wil verder geen discussies oplaaien.. maar ben het gedeeltelijk met bas1759 eens.. al zegt ze het misschien wat hard.. ik vond het slechte slapen, zeker aan het eind van de zw, juist een voorbereiding op! las reacties als: kan je man er snachts niet uit gaan, of slapen overdags als de kleine slaapt.. ik geef bv, dus manlief kan het niet overnemen, en ik heb een zoontje met reflux, toen dat nog onbehandeld was heb ik nachten gehad dat ik maar 2 of 3 uur kon slapen en verder met een baby zat die krijste van de pijn.. en helaas is dit een wakker meneertje die heeeeeeeeeeel weinig slaapt en overdags al helemaal niet.. en ook hij kont snachts nog lekker voor zijn voeding.. feit blijft: ieder ervaart korte nachten idd anders, en de 1 zal zijn ei erover eerder kwijt willen dan een ander.. zie het nooit als klagen!! want dat is het echt niet!! probeer wel het ''positieve'' ervan te zien voor zo ver dat gaat! stel dat je snachts heerlijk slaapt tot aan de bevalling.. en dan als de kleine er is ineens gebroken nachten hebt.. dan moet je er ineens enorm aan wennen.. nu niet meer.. oow en nog een tip!! wat ik hier heerlijk vond.. als ik ging slapen dan masseerde vriendlief eerst nog even heerlijk mijn benen, kuiten en voeten.. dan ga je echt heel ontspannen je bed in!!
op een gegeven oment ben je zo moe dat t positieve ergens van inzien ver te zoeken is.. onthou wel dat als je ligt en niet slaapt je wel uitrust!!