Welke Babyborn pop?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zara75, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Sinds een paar weken is mijn dochter eindelijk into poppen! Ze heeft een hele enge ( hahaha, echt een eng gezicht, lijkt wel chuckie) gekregen en die geeft ze de hele dag kusjes en de poppenkinderwagen wordt ook leuk gebruikt.
    Nu wil ik er eentje van Babyborn, maar welke is nu leuk? Ze zijn best prijzig, dus ben benieuwd naar welke jullue dochters hebben? Fotootje? :)

2. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Hier hebben we 2 my little baby born popjes. Vind ik zelf de mooiste..ze heeft er eentje met een zacht lijfje (ethnic popje) en eentje met een harde lijf( een blank popje) beide dus baby born. Deze zijn wat kleiner en ze vind ze helemaal leuk. Poeep (pop zoals zij het zegt) moet altijd en overal mee in haar houten poppenwagentje.

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Mijn dochter heeft ze alle 3. De mini met het zachte lijfje was ze vanaf 10 maanden helemaal verliefd op. Dit is dan ook haar "knuffel" en ligt in bed. Als we deze kwijtraken hebben we een mega probleem dus deze blijft ook in bed of in haar kamer.
    Ze heeft een mini babyborn pop gekregen toen ze 2 werd. Hier speelde ze niet zoveel mee maar haar interesse in poppen was ook nog niet zo groot toen. Nu heeft ze zaterdag op haar verjaardag de grote (jongensvariant) babyborn gekregen. Ze vindt hem helemaal geweldig!
    Ik vind hem best wel zwaar ze laat hem ook best vaak vallen.
    Maar verder is ze helemaal gelukkig!

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wij hebben hier vanalles liggen, van 5 euro popjes van 15 cm tot de interactive babyborn (43cm). En jawel, de jongste (1,5 jaar) sleept het liefste met die grote pop en de oudste (3,5 jaar) is gek op die mini popjes ;)

Oudste dochter kreeg als eerste de my first baby born (32cm) met zacht lijfje. Niet te duur ook (ik had hem voor 12 euro bij de kuidvat, maar dan moet je net die actie hebben, normaal 22 euro ofzo in de speelgoedwinkel).

Baby born little is even groot maar heeft een hard lijfje. Hebben ze ook hele leuke van (mijn jongste krijgt met kerst de baby born little nappy time en de lief! poppenwagen :D)

Deel Deze Pagina