Oja! Gisteren heeft mijn man het zkh gebeld en verteld dat ik zo ongerust ben. Mijn eigen arts was er niet op dat moment. Moet maandag even terug bellen en dan overleggen of ik eerder terecht kan, wat waarschijnlijk geen probleem is. Ik hoop dat ik dan ook met 6wkn een echo kan kijken om te zien of het goed gegroeit is. Mss dat ik ook vraag of ze elke week even hcg kunnen prikken. Of zou dat geen zin hebben?
Heel herkenbaar! Na 2 mk en 1 bbz dacht ik bij zwschap nr 4 "dit zal ook wel misgaan dan" Ook ik had eigenlijk nergens last van alleen soms misselijk tijdens het tandenpoetsen. Ohh ik heb wat afgebrult de eerste weken. En ook al kreeg ik de eerste weken elke week een echo... het bleef eng tot minimaal de 12 weken. Daarna werd het langzaamaan beter. Elke week bloedprikken heb ik ook aan gedacht maar niet gevraagd. Vertrouwen moet gewoon echt groeien.
Herkenbaar hoor!!! Ik had voor NOD wat 'klachtjes'. Toen had ik zere borsten, ongikrampjes en diarree maar dat is allemaal snel verdwenen en heb ik geen kwaaltjes meer gehad tot een aantal weken geleden. Ben ook nooit misselijk geweest ofzo, wel heel veel honger gehad in het begin. Nu heb ik erg veel last van vocht vasthouden,maagzuur en harde buiken. Zijn weer dingen die bij deze termijn passen. Ik herken het hoor, kijkje nemen op je toiletpapiertje, doe het nu nog zelfs!!!
Als het jou gerust stelt heeft het zéker zin!!! Hoop dat je eerder terecht kunt, wat zou dat fijn zijn. Komt goed meis! *knuffel*