@ Manoe, spannend! Die neiuwsgierigheid herken ik zeker. Mijn lichaam voelt anders, nog een weekje wachten....
Manoe, kijk deze had ik even voor mezelf gedaan... en bij deze deel ik m dus met jullie. · Pijnlijke, gespannen en opgezwollen borsten check · Gevoelige en/of jeukende tepels check · Blauwe aders zichtbaar in hals, op borsten en tepelhof · Vlak na bevruchting misselijk check · (Ochtend)misselijkheid check · Brandend maagzuur check · Pijnlijke steken en (menstruatieachtige) krampen check · Plopjes in baarmoeder · Vermoeidheid check · Humeurig check · Hoofdpijn check · Meer moeten plassen check · Obstipatieproblemen of juist diarree check · Opgeblazen gevoel in buik check · Lichtrose afscheiding, iets bloedverlies · Veel slijm na eisprong · Vaak moeten plassen check · Veel lucht opboeren check · IJzersmaak · Opvliegers · Duizeligheid check · Sterkere reuk · Andere en/of meer trek check · Last van (kleine) puistjes check · Lage rugpijn check · Slechter slapen · Levendige dromen check · Lichte streep onder navel Ach ja gewoon nog even wachten
@ Smile super lijstje zeg!! Ik kan ook ook heel wat van onderstrepen! Heb je dit lijstje zelf gemaakt of ergens op het internet gevonden?
levendige dromen heb ik altijd al last van gehad Maar dames, ik heb een nieuwe nod, de duivels zijn hier dus op bezoek! naja mijn gevoel zei al nee dus we gaan vol goede moed op naar ronde 3!! jullie nog wel succes he! duimpjes draaien nog...
He, grappig, ik heb exact hetzelde en dan ook echt exact.... Tot en met het stiekeme testen op 12 dec toe!!!! Lijkt bijna alsof je mijn gedachten van vandaag gepikt hebt!
@ Siri oja?! Wat grappig!!! Dan maar hopen dat we zwanger mogen zijn Ik zie dat je een mk hebt gehad van 13 weke, jeetje heftig meid...heb zelf ook een mk gehad maar dan een stuk eerder met 6,5 week echt kl*te...hoop dat het raak is voor ons en iedereen hier van een gezonde plakbeeb
@ Siri & Manoe, ik kan me alleen indenken hoe kl**e een mk is, ik duim extra voor jullie. Ik heb het lijstje van internet gehaald. Vooral me borsten zijn erg, vandaag een sport bh aan, beugels zaten niet lekker. Hebben jullie ook last daarvan? Ik twijfel, of ik misschien maandag al kan en mag testen, dan weet ik het gewoon(ga er ook 75% vanuit dat ik NIET zwanger ben).
Ja, een MK is altijd erg, of dat nou met 6 weken of 13 weken is..... vandaag was mijn bevaldatum datum...... Ik heb het allang opgegeven om aan de hand van kwaaltjes hoop te krijgen.... de meeste kwaaltjes, zoals borsten en misselijkheid heb ik zowiezo al last van na ovulatie, dus probeer alles zoveel mogelijk te negeren tot aan de testdatum.... maar ik had gisteren ineens zo'n positief gevoel... maar vandaag is dat wel iets minder moet ik eerlijk zeggen.... ach afwachten maar..... Vorige maand had ik het andersom, toen teste ik positief 2 dagen na NOD, 3 dagen lang, maar ik had absoluut geen zwanger gevoel, hoe erg ik mijn best ook deed.... gelukkig maar want 6 dagen na NOD werd ik alsnog ongesteld. Dus wie weet..... ik had bij mijn vorige zwangerschappen ook een positief gevoel en dat bleek wel te kloppen, maar ik weet niet of ik daar nu nog op af kan gaan omdat er zoveel gebeurd is na de miskraam (ben lichamelijk aardig van de kaart geweest en werd pas na 164 dagen ongesteld na een 2e operatie en te veel onderzoeken) dus ik weet niet of ik mijn lichaam nog goed 'voel'.....
Jeetje Siri de bevaldatum is altijd erg pijnlijk...helemaal als je nog niet opnieuw zwanger bent...sterkte vandaag. @ Smile als je borsten zo veel pijn doen, dan denk ik toch echt gelijk die is zwanger duim voor je!!! Hier voel ik me weer normaal zou het dan toch allemaal in me hoofd zitten? Pff wachten duurt lang Dacht dat ik er met een 2e minder mee bezig zou zijn, nou mooi niet haha ach het is ook zo leuk zwanger zijn en een kleine krijgen!!! Mooiste wat er is!
Laten we het hopen, maar wel realistisch blijven.... @ Manoe, leuk dat je een eventuele 2de zwangerschap weer even spannend vindt. Sorry ben het even kwijt, maar wanneer is jou nod? Liefs
Mijn nod is op de 14e dus dat duurt nog wel een tijdje! Maar als is ongi wordt is dat meestal 12 dagen na me ei, dus de 12e. En wanneer was jou nod?
Hallo ben ik weer, Ik was helaas de hele week ziek en ong geworden, dus helaas. Maar voor mij komt het er op neer dat voortekenen bij mij aan de boom gehangen kunnen worden. We gaan gewoon vrolijk door met oefenen. Hoe is het met de andere dames? Iemand al zn nod genaderd?
Hoi meiden, Ik dacht zo dat het deze keer raak was...Had zo'n beetje alle symptomen..Een zwangerschapstest gedaan die was negatief..Vanochtend helaas ongesteld geworden... Op maar weer naar de volgende ronde..
Wat jammer Smile en Luna! Ik heb 1 keer gehad dat ik er van overtuigd was dat ik zwanger was, wist het zo zeker. Maar ik werd gewoon ongesteld. Vreselijk verdrietig was ik.