hoi! Wij willen dolgraag weer zwanger worden, al sinds heel snel na de geboorte van de eerste. Helaas ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik nog borstvoeding geef. Maar ik begin nu wel een beetje ongeduldig te worden... Nou heb ik wel eens gehoord dat er een kruid is wat de menstruatie een beetje op orde helpt. Geen idee meer hoe het heet of werkt. Ik zou het heel fijn vinden als iemand me wat kan vertellen, ook al zijn het middeltjes uit grootmoeders tijd of fabeltjes, zolang het onschuldige middeltjes zijn probeer ik ze graag! Alvast bedankt voor het lezen .
Probeer afentoe een moment voor jezelf te nemen waarin je heel erg ontspand elke dag. En eet super gezond, veel groentes zoals cherry tomaatjes. Ik had belachelijk lange cyclussen maar het was toch de tweede ronde raak. Ik slikte toenvallig ook de zwanger worden pillen van de Etos, ik weet niet of die mogen tijdens borstvoeding geven. Maar dat zal vast op de verpakking staan. Ik had altijd cyclussen van 35+ soms 45+ en de ronde waarin ik Etos zwanger raken had gebruikt bleek ik later een cyclus van 28 te hebben gehad, geen toeval lijkt mij.. Hopelijk word je (on)gedult snel beloond!
Hoi, Ik heb erge lange en onregelmatige cyclussen. Slik nu sinds 1 november etos zwanger worden pillen en heb nu een cyclus gehad van 37 dagen. Dus ik ben er blij mee, heb wel het idee dat ze mijn cyclus hebben beinvloed. Succes. Groetjes Alleentje
Hoi Tord, Ik heb een tijdje verse duizendblad thee gedronken (op de nuchtere maag). Bij mij heeft 't niet geholpen, maar mijn cyclus was dan ook extreem van slag (na jarenlang pilgebruik, uiteindelijk na 270 dagen (!!!) een menstruatie opgewekt met medicijnen). Dit middel helpt ook bij andere (menstruatie)klachten. Daarnaast ben ik sinds kort onder behandeling bij een osteophaat. Ben ik erg tevreden over! Hoop dat 't allemaal snel weer op gang komt bij je! Xxx
Ben erg benieuwd naar de reactie's. Ik zit al 100 dagen te wachten op myn menstruatie. Van my mag het nu wel weer een x komen...
@rrianne jeetje 100?las net idd ook je eigen topic! ik nu dag 56 maar ik ben nog helemaal niet ongi geweest na stoppen pil.. frusterend!!!!!!!!!!!!
bedankt allemaal! Aangezien ik nu geen onregelmatige, maar helemaal geen cyclus heb weet ik niet of jullie middeltjes helpen, maar ik ga gewoon eens bij het reformhuis langs en ik vraag eens naar duizendbladthee en Menstruasan. Proberen kan altijd .
Ik had tot voor kort een lange en onregelmatige cyclus. Ik heb geen middeltjes gebruikt, maar toch sinds kort een kortere en wat regelmatigere cyclus. Geen idee hoe en wat, maar ben er erg blij mee. Ik zag net dit middel op de site waar ik mijn ovutesten bestel: Efamol PMP (voor een regelmatige cyclus) - Zwanger & Kids. Mocht mijn cyclus weer langer worden, dan ga ik dat proberen, maar hopelijk is het niet nodig!
misschien niet wat je wilt horen maar, stoppen met bv lijkt me de enigste optie als je wilt dat het snel op gang gaat komen... lijkt me helaas niet iets wat je op wilt geven. dus mocht het niet werken zou ik zeggen geniet van je kleine wonder die nog steeds geniet van je melk zolang je kunt. succes!
Hi Wendy, zo te zien zit je in 't zelfde schuitje als ik, bijna 2 jaar geleden. Welke pil heb je geslikt? Bij mij was Diane-35 de boosdoener... Voor mij NOOIT meer een pil! Ik ben na een half jaar naar de huisarts gegaan en er op aangedrongen om doorverwezen te worden naar 't ziekenhuis. Ik was 't afwachten toen aardig beu! Succes met afwachten! Enne... neem op tijd actie
Probeer ook eens Monnikspeper (van de Tuinen). Dat is naar mijn weten meer geschikt/beter bekend voor het reguleren van je cyclus dan bijv. menstruasan, wat geloof ik meer is voor acute menstruatiePIJN.