Ik had en vraagje misschien dat iemand me iets gerust kan stellen Ik heb nu al 2 weken laatst van verkoudheid hoofdijn en dicht zittende oren heb van me ha antibiotica gehad maar normaal ben ik er veel sneller bovenop als ik ziek ben en nu lijkt het maar niet ov te gaan Heeft dat met de zwangerschap te maken? Begin me nu wel zorgen te maken Alvast bedankt Groetjes Miranda
ik ben ook verkouden. ben direct aan de actimel gegaan. ik geloof er heilig in. veel thee met citroen, sinasappelen, water water water (plassen plassen plassssssen) en goed uitrusten. beterschap!
Bij mij hield mijn verkoudheid van een maand geleden ook erg lang. Wel meer als 2 weken geloof ik, alles bleef echt vast zitten en dat heb ik normaal ook niet. Dus ik dacht ook dat het door de zwangerschap kwam.
Zouden het geen hooikoorts klachten kunnen zijn? Mijn zusje heeft er namelijk nooit last van gehad, maar toen ze zwanger was...kreeg ze ook inene die vervelende klachten... Hoop eigenlijk voor jullie dat het een neusverkoudheid is...want ik heb zelf hooikoorts en tis echt geen pretje! Beterschap i.i.g.! Liefs Nollie
Ik heb tijdens beide zwangerschappen (goeie) een verstopte neus gehad. Echt heel vervelend! Maar 't was gelijk over na de bevalling! Zelfde met spugen en zuur!
Misschien een rare vraag, maar heb je je al eens laten testen op hooikoorts? Die dichtzittende oren zijn er zo typisch aan... Heb ik namelijk, voelt aan als een stevige verkoudheid en gaat idd niet over. Oh, zie net dat Nollie hetzelfde dacht
Hoi Platliggetje en Nollie Als het vd week nog niet over is ga ik idd weer na ha en zal ik het hem zeker vragen Groetjes