Pff ik dacht even mn verhaal kwijt hoop dat iemand me een beetje hoop kan geven. Somige van jullie kennen mij al van het forum.... Maar wij zijn sinds oktober 2012 bezig om een kindje te krijgen. Dus dit wordt ronde nummer 8. Vorige maand ovu testen gebruikt voor het eerst. Ik heb een onregelmatige cyclus. Bij dag 16 had ik positieve ovu test en toen hebben we geklust daarna niet meer terwijl die op dag 17 ook nog positief was. mischien toch deze ronden langer doorgaan met klussen?? Ik heb het nog niet eerster gehad maar ik ben nu zo verdrietig de angst niet zwanger te kunnen raken speeld door mn hoofd waarom weet ik ook niet maar toch....ik zie overal om me heen mensen zwanger worden, kinderwagens om me heen pffff ik wil ook zo graag. O ik hoop zo dat het deze ronde raak zal zijn!!! we zijn meteen begonnen met testen tot nu toe dag 12 nog geen positieve test gehad...we klussen nu alleeen we gewoon zin hebben en hebben afgesproken als de test positief is dat we dan elke dag gaan klussen tot dat de test weer negatief is..is dit een goed iedee?? En wat vinden jullie wanneer ga je naar de huisarts? ik lees veel na een jaar??? nou heerlijk ff mn verhaal kwijt te kunnen hier
Snap dat je verdrietig bent. Het is natuurlijk allemaal ff uitpluizen en een verdomd onzekere tijd wanneer je zwanger wilt worden. Maar geef de moed niet te snel op! Gemiddeld duurt t tussen de 6 maanden en een jaar voordat een vrouw zwanger wordt.. Niet dat je je hierdoor getroost moet voelen, maar maak je niet te druk. Stress is natuurlijk ook niet bevorderlijk! Succes!
hey meid je doet het al goed voordat je test positief is klussen zodra hij positief is aan de klus en dag erna ook wat ook belangijk is doortestten tot hij negatief is als je merk dat je testten donkerder worden al klussen en 2x pd gaan testten om je lh piek te vinden succes meid dit is je 2e ronde met ovutestten dus kop op meid ik duim voor je
lief jullie berichtjes!! heerlijk een beetje moed heb je soms gewoon ff nodig!! Anoniempje2011 wij klussen wel vaker hoor!! maar hadden de vorige ronden tot de positieve ovulatie geklust. We houden de moed erin!!
Heel veel succes! Bij mijn dochtertje was ik in ronde 1 zwanger.. Nu was ik in november gestopt met de pil en afgelopen dinsdag de eerste positieve test! (wel 4 rondes i.v.m. onregelmatige cyclussen) Ik zou persoonlijk gewoon iets vaker klussen! Hebben wij deze maand ook gedaan en nu ben ik zwanger. Vorige maanden deden we het alleen als we echt zin hadden.. Geen gemoet! Maar daar raakte ik dus niet zwanger van! Gewoon rond de periode om de dag klussen of iedere dag
Hi meid, Het kan van 6 maanden tot ongv 1 jaar duren dus kop op hou de moed erin. Ik zit op ronde 7 dus lopen ongv gelijk. Ik heb het ook hoor beetje gevoel ohhhh als het maar lukt als ik maar zwanger word. Wij klussen om de dag heb echt vaak gehoord dat het om de dag het beste is ivm kwaliteit van de sperma. Wat ik je kan aanraden wat echt goed werkt is de app (als je en smartphone hebt) period tracker te downloaden ik heb em ook. Heb zelf een regelmatige cyclus en ik voel m'n eiersprong en het klopt echt met wat de kalender van de app aangeeft. Hopelijk heb je hier wat aan succes en laten we duimen.
Ik snap je verhaal.. hier ronde 11 en krijg steeds minder geduld.. Maar geef de moed niet op en zorg ook vooral dat je wel van elkaar blijft genieten! ! Om de dag klussen en het liefst tot na je eisprong.. Veel succes!
Geef de moed zeker niet op! Voor wat betreft klussen: advies is om de dag tot na je eisprong. Ik ben overigens zelf naar de huisarts gegaan toen het na bijna 1 jaar niet gelukt was.
Bedankt voor jullie adviezen!!! en idd we moeten de moed erin blijven houden. Oke om de dag dus klussen!! ik denk dat we dat dan maar gaan doen! zit nu op dag 12 net ovu test gedaan en kreeg licht streepje....verwacht deze week wel een positieve ovulatie test...hopend op iets heel moois einde van de maand!! Wendy als ik het goed zie ben jij zwanger??gefeliciteerd joh! jij zegt dat je na bijna een jaar naar de HA bent geweest? werdt je toen gelijk door gestuurd naar gyn? nogmaals bedankt allemaal voor de reacties doet me goed!!
Houd moed! Te veel zorgen maken en spanning werkt niet mee, dat weet ik uit ervaring. Op onze eerste hebben we 17 maanden moeten wachten, na 16 maanden waren we in november aan beland, toen heb ik gezegd, als ik in januari nog niet zwanger ben gaan we naar de huisarts... je raad het al: ik was de volgende maand zwanger. Op onze tweede hebben we 9 maanden gewacht, ook nog een hele tijd. Toen we in februari zoiets hadden van, leuk een derde, was ik direct zwanger, helaas is dit geeindigd in een miskraam, heel verdrietig... Laat het los en geniet lekker, komt vast goed!!
Ja. HA heeft ons direct naar de gyn doorgestuurd. Daar allemaal onderzoeken doorlopen. Toen de oorzaak gevonden was gestart met IUI. 4x in natuurlijke cyclus en 4x met hormonen. Laatste keer was raak. 2 jaar en 3 maanden nadat ik gestopt was met de pil.
Hee Nieuwjaar super begrijpelijk dat je er verdrietig om wordt. Je weet niet of het wel of niet gaat lukken en dan blijft het zo ontzettend eng en onzeker tot het zover is. Misschien dat je wel eerder naar de huisarts kan gaan omdat je cyclus onregelmatig is? Dat is volgens mij al een aanwijzing dat ze kunnen helpen met hormonen als je dat zou willen. Maar als je nu net met ovulatietesten bent begonnen, kun je dat ook even aanzien. Dat verhoogt je kans natuurlijk wel aanzienlijk dat je op de goede dagen klust! Ik zelf lette altijd op mijn vruchtbare slijm, dat vond ik makkelijker dan ovulatietesten (combineren kan natuurlijk ook). Als je er helemaal een dagtaak van wil maken kan je ook nog tempen hihi. Pas klussen als de test positief is, kan trouwens een beetje laat zijn, omdat je de dagen ervoor ook al zaadjes kan "verzamelen" door seks te hebben die soms wel een paar dagen kunnen overleven.
Vorige ronde zijn we gestopt met sexen toen ik mijn piek had gevonden met ovulatie testen. Pas later hoorde ik dat je tot 48 uur na je piek je eisprong kan hebben. Deze ronde zijn we dus doorgegaan (om de dag vanaf dag 11 en op de dag van mijn postieve test t/m de dag erna 1x per dag) en deze ronde was raak. Geen idee of dat de truc was maar ik ben wel zwanger. Sterkte!