Hallo Dames, Wij mochten testen op vakantie. Had 2 actions meegenomen, Maar nu wil ik toch wel iets meer zekerheid. Wilde eigenlijk wel de cb gaan kopen. Was dus hier 25 euro voor 1 test. En b merk 10 euro voor 1 test. Dus tip, neem genoeg testen mee op vakantie
Wij mogen ook testen op vakantie. 9mei nod. Met moederdag terug en Nederland. Ik neem twee testen cd kruidvat mee. Dan kan ik twee dagen for nod testen en op nod. Ga geen buitenlandse test kopen aangezien we met onze schoonouders op vakantie gaan :-D
ja italie hihi... We gaan maandag idd...... Wanneer ik ga testen geen idee.....wil proberen op nod...maar misschien wel een dagje ervoor
Oww ik moet nog 4!! Dagen langer w88 dan jij! Wij gaan volgende week zondag pas naar Turkije, moet nog drie dagen werken Ik denk zelf dat t op vakantie wel makkelijker is om te w88 met testen. Want je doet dan allemaal andere dingen, ziet andere dingen en bent met je hoofd er niet zo veel mee bezig denk ik.
Hihi ja dat hoooop ik. Vorige cyclus was doe laatste week echt een ramp. Drie testen voor nod gedaan.
Inderdaad, en net als afgelopen maand zeg ik: ik test op zijn vroegst twee dagen voor nod. Hoop dat ik dat deze keer wel haal.
Nou dat vind ik de pest. 2 voor 5 is niet veel geld. Maar sinds januari al wel 50 aan uitgegeven. (inclusief de dure cb, voor als kruidvat positief is)
Het was vandaag (17dpo) een positieve test. Die in Turkije waren negatief, en vandaag op moederdag weet ik dat ik over 9 maanden moeder ben!!! Zo blij