ja dat wist ik de kleine van mijn zusje had ook een hoge hartslag en de vk (en mijn nicht zij had voor vk gestudeerd) zeiden al dat je aan hartslag van baby meestal al weet wat het gaat worden
jah dat klopt.. die van een meisje ligt zoals mij verteld is tussen de 120 en 160 slagen per minuut... ons meisje had 152 pm.. hoorde van mijn zus toen ze in het ziekenhuis lag voor de bevalling dat er een meid naast haar lag en dat de hartslag van haar babitje werd gemeten die 122 pm was.. en die meid kreeg een jochie.. best grappig eigenlijk!
meestal is van een meisje ( werd me gezegd) en bij mijn zusje was dit ook het hartslag tussen 130 en 160, jongens iets lager
Dat is dus echt een bakerpraatje. Onze baby had een hartslag van 149 volgens die praatjes dus een meisje.. maar er zit echt een piemeltje aan.
dat klopt dat niet 100% zeker is maar wel is dat 9 van de 10 wel klopt niet zoals de bakerpraatjes met de buikvorm enz.. ziekenhuis klopte bij iedereen waarvan we hartslag van baby's zagen dat het jongen/meisje werd aan de hartslag maar is idd wel zo dat niet voor 100% zeker te zeggen is dat zei de VK ook
ja gelukkig al goed gehoord gisteravond en vanochtend nog proberen te zoeken naar de kleintje je hoorde de hartslag goed en toen hoorde je de kleine gewoon wegzwemmen hebben we maar paar seconden de kleine gehoord, kleintje is nog zo beweeglijk