Voel me vol....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Leontine78, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine78

    Leontine78 Bekend lid

    29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna 34 weken zwanger en ik voel me echt vol. Ik voel de kleine man ook echt elk uur. Op meerdere plekken tegelijk. Nog zes weken te gaan....gelukkig nog maar een dagje werken.....want volgens mij wordt het nog veel erger allemaal. Toch?

    Ik vind het ook moeilijk te accepteren dat ik gewoon niet alles meer kan.
    Terwijl ik weet dat het voor een goed doel is.

    Hoe gaan jullie daarmee om?
     
  2. droepie

    droepie Actief lid

    3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zelfde probleem wil nog vanalles maar kan het niet meer evenals ik het wel doe ben ik s`avonds en de dag erna kapot dus moet maar gewoon rustiger aan doen. Hier ook nog 6 weken dus aftellen heerlijk
     
  3. Chaii

    Chaii Niet meer actief

    Ik kon alles nog tot ik beviel met 41+4 ook geen last van een vol gevoel gehad.
    Maar... het lijkt me wel erg vervelend.
    Hopelijk zitten er periodes tussen dat je wat minder last hebt!
     
  4. Leontine78

    Leontine78 Bekend lid

    29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Last is een groot woord hoor, heb er ook niet echt pijn aan hoor.
    Het is meer dat ik me nu echt zwanger voel en ja gewoon vol haha
     
  5. mendy

    mendy Bekend lid

    27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ik herken het helemaal, achteraf gezien niet zo gek want er zat een kind in van 55 cm en 4360 gram ( ik ben maar 163) en hij wilde ook niet indalen dus meneer bleef lekker onder me ribben liggen met z'n kontje..
    Veel rust nemen is de beste oplossing, ook al is dat heel lastig..
    Ik hoop dat je lekker op tijd mag bevallen, ik liep ruim anderhalve week te laat ik kon niet meer..
     
  6. poppedopje

    poppedopje Fanatiek lid

    29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik merk wel dat nu de baby wat lager is gaan liggen, nog niet helemaal ingedaald maar m'n buik is wel duidelijk gezakt, dat het volle gevoel wat minder is geworden. Maar verder zit die buik gewoon gigantisch in de weg ;)
     
  7. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik voel me zelf hoogzwanger super fijn, bij mn dochter kon ik ook heel de wereld aan toen ik de 35 weken voorbij was. Okay, behalve als 't om mn voeten ging, die horen in slippers met zo'n dikke buik, niet in laarzen met rits. Dus wat betreft dat het nog erger word; dat is heel verschillend. Vergeet niet dat je straks dus vrij bent, lekker heel de dag rustig aan kan doen en tussen de middag liggen etc, dat scheelt ook wel tov nu je nog aan het werk bent!
     
  8. Zonnebloem25

    Zonnebloem25 Actief lid

    18 mei 2012
    431
    0
    0
    Ik herken het heel erg.

    Ben morgen 35 weken zwanger en ben net een weekje thuis met verlof. Oh joh wat een opluchting, lekker rustig aan doen.

    Verder weinig eetlust en ook dat volle gevoel.

    Volgens mij hoort alles gewoon bij de welbekende laatste loodjes
     
  9. Leontine78

    Leontine78 Bekend lid

    29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook blij dat donderdag mijn laatste werkdag is! Daarna lekker van het zonnetje genieten en rusten....

    Het zijn idd de laatste loodjes, maar het viel me zoooo op de laatste dagen. Dan voel ik hem in mijn lies en tegelijkertijd onder mijn ribben. Heel apart :D
     
  10. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik ken het helemaal..
    Ben snel moe omdat ik weinig kan maar wel veel wil.
    Krijg steeds te horen: jaa doe lekker eens rustig aan!!!
    Maar ja das makkelijker gezegd als niemand me ff helpt om het huis op orde te krijgen voor de baby komt.

    en maagzuuuur bah
     

Deel Deze Pagina