wanneer op je buik slapen na keizersnee

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Tord, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hoi,

ik heb 4 weken geleden een keizersnee gehad. Nu zou ik graag weer eens op mn buik slapen, kan dit nog kwaad? In verband met druk zetten op de verplaatste ingewanden...

Dank jullie wel :).

2. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ik heb 3,5 week geleden een keizersnede gehad. En lig ook wel eens op me buik.

Zolang je geen pijn voelt lijkt het mij geen kwaad kunnen.

Ik zou gewoon lekker op je buik gaan liggen!

3. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Zodra jij het zelf lekker vindt liggen mag het volgens mij! Ik kon het aan het begin niet, beide keren na de ks. Deed gewoon te veel pijn. Ik kon alleen op mijn rug liggen aan het begin.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben na mijn ontslag (na mijn) KS, weer opgenomen in het ziekenhuis geweest voor 2 dagen en toen ik thuis kwam ging ik weer heerlijk op mijn buik slapen! Ik ben een echte buikslaper!
    Dat was een week na mijn KS!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, inderdaad...wanneer jij je daar goed bij voelt!
    Ik ben juist na mijn ks (herstel) op mijn buik gaan slapen. Mis het nu enorm...lig op mijn zij gewoon niet lekker meer.
    Hoop na deze ks (zit er dik in) weer gauw op mijn buik te kunnen liggen!
    Lekker proberen vanacht!
    Elmo

6. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Ik heb 3,5 maand geleden een spoedks gehad en ik sliep mijn eerste dag thuis uit het ziekenhuis op mijn buik. Heerlijk, dat had ik tijdens de zwangerschap erg gemist. Dus slaap lekker en gewoon doen, mits het zeer doet natuurlijk.

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    deze doorgewinterde buikslaapster had het erg gemist, maar kon het pas weer na een maand of twee. daarvoor deed het nog tevele zeer (litteken genas niet zo vlot als normaal bij mij, denk dat dat meespeelde).
    maar het mócht wel vrij snel weer. heb het nog gevraagd aan de arts namelijk.

8. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    dank jullie wel voor de reacties! Ik heb het geprobeerd vannacht, maar ik had het idee dat de wond dan begon te trekken, en bovendien zaten mn borsten in de weg... Over een paar weken nog maar eens proberen.

Deel Deze Pagina