Help..Ongesteld en toch zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmiej, 13 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Misschien rare vraag hor.maar Ik zit nu al tijdje in de stress
    Ik heb 4maanden trug een Niet gewild klus moment gehad(als ik het zo netjes kan zeggen..verkrachting klinkt gelijk zo hard).
    en was te laat met mijn pil..Die heb ik de volgende ochtend ingenomen ipv de avond er voor. ben de afgelopen maanden wel ongesteld geworden maar ben bang dat ik misschien toch zwanger ben..
    Nu ben ik gestopt afgelopen week met de pil omdat mijn vriend en ik graag zamen een kindje willen...
    Maar nu ben ik dus bang dat als ik strax wel zwanger blijk te zijn dat het van dat 'niet gewilde klus moment is'(van die ander dus) weet iemand of dat zo kan zijn???
    alvast bedankt.

2. kelly26

kelly26 Actief lid

28 jul 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    je zou even een testje kunnen kopen,
    lijkt me raar als je zwanger bent omdat je cyclus gewoon normaal door loopt.

suc6

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Dat ga ik morgen maar even doen..
    maar pff wat kan ik me daar zorgen over maken...
    Rare griet he ;)
    Iig bedankt (K)

4. Niet meer actief

hoi
    jee meid wat erg zeg
    hopelijk ben je niet zwanger
    ik zou voor de zekerheid dan toch een test doen
    maar als je cyclus door gaat is de kans niet heel groot dat je zwanger bent
    succes meid
    laat je het weten?

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja t was geen leuke ervaring... En ik dacht ook van als ik gwoon ongesteld word dan kan ik niet zwanger zijn... Maar nu paar maande verder willen mijn vriend en ik samen kindje..en ben ik dus gestopt met me pil... Dus als ik over 3 weken kan testen en het is dan positief..tja dan zou ik afvrage of t nu pril is of dat t van toen is..maar goed ik ga morge dan even testje doen..en dan hope dat t nog niet zo ver is....
    Had dat toen al moete doen .maar toen stond me hoofd er niet na :(
    ik laat je weten hoe het is afgelopen

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Voor je geruststelling kun je altijd een test doen.
    Maar als je toen zwanger was geworden was je nu dan al toch 4 maand ? Dan had je vast wel iets gemerkt.
    En heb je je ook laten testen op SOA's ?

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja ik ben zelf wel vors... Dus ben wel wat dikker geworden..maar dat kan dus ook gwoon van gewicht zijn en niet van het kindje... Maar ja daarom zei ik al misschien rare vraag.maar t speelde toch al tijd door me hoofd..
    VInd iig erg lief dat jullie dr zijn en we met ze alle overal over kunnen praten...

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    meid,

ik zeg testen morgen. dan ben je in ieder geval uit de onzekerheid en dan maak je je geen zorgen meer als je straks positief test, of het wel van je vriend is of niet.

gr tascha

9. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ga ik doen.. Bedankt voor luisteren

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zou gewoon testen, als je de pil binnen 24 uur geslikt hebt is de kans SUPER KLEIN dat je zwanger geworden bent en zelfs dan zou het misschien van je vriend kunnen zijn. Dat je ongi geweest bent zegt helaas helemaal niets, want als je de pil slikt zijn het ontrekkingsbloedingen en dat heeft niets met ongesteld zijn of zwangerschap te maken. Ik hoop dat je negatief test en dat je in de komende maanden dan wel snel zwanger mag worden.

Succes er mee.

11. Niet meer actief

sterkte meid
    en ben benieuwd
    hopelijk is de test negatief
    en kun je met je vriend een kindje maken
    succes

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    denk niet dat je zwanger bent door die niet vrijwillige klus.
    je zegt dat je savonds de pil was vergeten en hem smorgens in had genomen,dan lijkt mij de kans wel zeer klein om zwanger te zijn.
    en mocht je het wel zijn lijkt mij dat je dat nu dan wel had gemerkt (misselijk,gevoelige borsten enz enz)

maar misschien een rare vraag maar waarom ben je na de niet vrijwillige klus een morning after pil gaan halen?

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik dacht altijd dat je geen eisprong had als je aan de pil was...

en kimmie heb je al getest meid??

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Als je je pil vergeet, kan je dus wel een eisprong krijgen.

Ik ben 4 x zwanger geweest en alle keren had ik bloedingen. Met Giulian (volledige zwangerschap) heb ik tot24 wkn gevloeid.
    Dus het kan wel.

Als je nu zwanger zou zijn van dat nare voorval, dan zou je nu een positieve test moeten hebben. En als het jou heel veel meer rust geeft, zou ik gewoon gaan testen. Heel veel succes!

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Meliske, als je de pil vergeet dan kan je dus wel opeens een eispronge hebben.

Kimmiej: ik denk niet dat je zwanger bent. Ik denk namelijk dat je de pil op tijd hebt genomen. Ik zou eigenlijk ook heel snel een laten testen op SOA's (die kan je van die ongewilde klus hebben gekregen). Een SOA kan namelijk invloed hebben op je vruchtbaarheid en/of op het ongeboren kindje. Ik wil je niet laten schrikken, maar ik zou het uit voorzorg doen.
    Heb je al getest?

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    maar ze is de pil savonds toch vergeten en heb de volgende morgen alsnog in genomen, dan heb je toch niet meteen een eisprong?

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nee, Meliske, dat zal inderdaad niet gaan! daarom zal Kimmiej denk ik ook niet zwanger zijn!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    preices, die kans is denk ik heeeeeel erg klein.

19. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Meiden...
    allemaal bedankt voor de lieve woorden..
    Ik heb gister avond laat voor t slapen een test gedaan... Ik kon dr niet van slapen...
    en gelukkig NEgatief... Dus nu kan ik samen met mijn vriend klussen voor een kindje van ons samen...

20. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @Meliske & Me 2 Gefeliciteerd met jullie zwangerschap... Heel veel succes en bedankt...
    Dikke kus

Deel Deze Pagina