Misschien komt het omdat ik zo verschrikkelijk veel zin heb in filet, rauwe ham enz, maar ik ben totaal inspiratieloos wat betreft beleg op brood. Zit ik vanmiddag weer aan een boterham met ham en kaas. Bleh. Iemand goede tips? Ook qua soort brood en extra’s erop of erbij zoals sla, komkommer, radijs enz. Hartstikke bedankt!
Wat ik ook lekker vind is een broodje met brie (uiteraard niet die met rauwe melk) en dan gemengde rauwkost erop.
Broodje gerookte zalm (wel bij een goede visboer halen en dan die niet vacuüm verpakt is geweest) Pastrami met truffelmayonaise en rucola Broodje ham met tomaat, rucola en honingmosterdsaus Tunamelt (tosti met tonijn, kappertjes, uitje klein beetje kwark er door en een plakje cheddar) Broodje grilworst met wat rucola Salade vind ik ook erg lekker Buratta met wat gebakken kastanje champignons (klein beetje knoflook er doorheen en wat Italiaanse kruiden) Gerookte kip met avacado en wat rucola
Ik ben ook fan van de filet v vega slager! En heb nu boterhammen met kaas, komkommer en een dun laagje heksenkaas er op voor vanmiddag!
gebakken of gekookt ei kaas met iets van rauwkost broodje brie met honing en walnoten humus en dan rauwkost, sla, advocado vegetarisch beleg tosti met mozerella, basilicum of pesto en tomaat broodje gezond uitsmijter kroket ipv brood kan je ook wraps of crackers doen
Die van de AH heb ik nog nooit gehad, wist niet dat ze dat zelf ook hadden. Je moet deze hebben. https://www.ah.nl/producten/product/wi414982/vegetarische-slager-petit-filet-a-l-americain
Nee die van AH is smerig! Die van vegetarische slager is zeker lekker. Op een wit hard broodje met gesnipperde uitjes Hmm haha
Helemaal lekker met pittige mayo er bij (jalepenjo door de mayo snipperen) Oeh en die vegetarische filet American ga ik ook proberen
Ik lees ook mee voor inspiratie. Brie en walnoten met rucola doe ik nu al regelmatig. Kaas met komkommer en wat roomkaas ook. En vandaag dacht ik: "Oeh, ik heb zin in een broodje met pesto en carpacci-oooh laat maar..." Dus het werd een broodje hamburger. Als troost.
Oh irritant is dat he. Voor je gevoel "mag" je helemaal niks meer haha. Tosti? Gebakken ei? Pindakaas en kaas Hagelslag Salami (althans ik eet die van de supermarkt wel) Rookkaas?