Voel me weer eens onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ShallY, 12 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Geruststelling heb je nooit. Nadat je de drempel vh ziekenhuis overstapt na een echo, tot de volgende kun je onzeker blijven. Probeer wat zekerder en rustiger te worden. Je moet nog een flink poosje. Het kan misschien helpen als wij hier met geruststellende woorden gaan komen om je op te beuren maar dat is ook van tijdelijke aard. Uiteindelijk moet je het zelf doen.

2. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Heb je je onzekerheid met de gyn besproken? Wat zegt die ervan? Kun je geen 'plan ' maken? Ik heb destijds aangegeven wat mij onzeker maakte en een 'belplan' afgesproken.

Inmiddels is de zwangerschap door fysieke klachten zo dusdanig dat ik er niet van kan genieten, dat ik niet onzeker meer ben. Ik voel ze, hoef ze niet dagelijks te voelen. Ik geniet maar van het feit dat ze het goed doen. Anders zou ik echt gek worden.

3. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Wat naar meid, jammer dat je zo weinig kunt genieten ervan. Bespreek het inderdaad ook even met je gyn, misschien kunnen zij iets voor je betekenen.

Maar je onzekerheid is echt gewoon normaal hoor, ik raak nog net niet in paniek als ik haar 3 uurtjes niet echt heb gevoeld omdat ze normaal vaak zo druk is.

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik loop bij de psycholoog. Liep ik vanwege het mmm traject en ben bij haar gebleven nu ik zwanger ben.
    Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje had ik ook zoveel onzekerheid.

Mijn gyn heeft letterlijk gezegd dat hij her onzin vind dat ik bij een psycholoog loop want ik heb geen reden om angstig en onzeker te zijn.(terwijl hij zelf in het team zit van de pop poli)

5. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ik zou een andere gyn zoeken

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ga ik ook doen. Heb hem donderdag nog een keer en daarna wil ik naar een ander

7. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Balen dat je je weer zo voelt. Ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen maar wilde je toch even een knuffel geven.

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Lief dankjewel!!

Het helpt mij al dat ik ff kan spuien hier.

9. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Daar is een forum toch ook voor. Dat je je verhaal even kwijt kan. Goede en slechte dagen.

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik lees al een tijdje mee, wat naar dat je zo worstelt met angst.
    Ik vind deze reactie van je gynaecoloog meer dan schandalig. Angst reageert vaak niet op logica, daar is het angst voor, het gaat met je aan de haal. Het wegwuiven van angst doet de angst niet verdwijnen, integendeel.
    Ik zou inderdaad naar een andere gynaecoloog gaan en eens over de reactie van deze gynaecoloog gaan praten op de POP poli. Zo iemand hoort eigenlijk niet in het team.

11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dankje.

Nou ik heb het vorige keer al tegen mn psycholoog gezegd die met hem in het team zit voor de pop poli dus misschien dag ze er iets mee gedaan heeft. Ik ben sindsdien nog niet bij haar geweest dus dat weet ik niet.
    Een andere gynaecoloog vragen ga ik morgen doen.

Raket78 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina