Sinds ongeveer een jaar kom ik zo af en toe dit beestje tegen in ons huis. Ik vind het nogal vervelend en vies want ik houd echt van een schoon en fris huis. Heb al gegoogeld maar kom er echt niet uit. Het beweegt een beetje als een rupsje of slakje. Steekt af en toe het kopje naar buiten. Is 1cm lang. Iemand een idee?
is dit niet een rupsje van een vedermot? Wij hadden in ons oude huis ook af en toe zo een soort rupsje en bleek een vedermotje uit te komen succes met schoonmaken als je er van af wilt
Haha. Nee ik krijg het niet scherper erop. Ze zitten ook meestal boven. Deze vond ik ook op zolder. Ik zal eens mottenballen kopen. Maar ik zie eigenlijk nooit motjes vliegen ofzo. Al denk ik ook dat het iets in die categorie is. Was best een oude zooi op zolder. Nu opgeknapt. Lag nog oude vloerbedekking in van de vorige bewoners. Bah. Vind het echt smerig.
Een tijd geleden heb ik hetzelfde beest in ren topic geplaatst. Het is een soort van motje. Ik heb ze steeds weggehaald en ben er nu vanaf, Yes!! Succes ermee... wat een vieze dingen he 😝
Volgens mij is het ook geen zilvervisje. Want het heeft nog geen pootjes enzo en beweegt heel langzaam. Het is een soort coconnetje. Als ik Google komt een mot larve het meest in de buurt. Vanmiddag mottenballen gekocht. Ik hoop dat het helpt.