Indalen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BabyD, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe voelde de indaling voor jou aan? Met hoeveel weken? En hoelang heeft dit geduurd?

2. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Als steken in de vagina. Ik heb het met 27 weken voor het eerst gehad, een paar dagen lang. Daarna om de paar weken weer een paar dagen lang.

3. Linana

Linana Niet meer actief

Als steken in de vagina? Klinkt als een waar feest.... ;)
    Ik zit inmiddels op 30 weken...nog niks van gevoeld. Is dat bij elke vrouw weer anders hoe het voelt?

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

rond de 29wk...
    idd steken aan de onderkant haha

5. Metire

Metire Niet meer actief

Idd steken daarbeneden en ik moetnog vaker plassen..

6. Metire

Metire Niet meer actief

Oh rond de 29/30 weken voelde ik het volgens mij voor t eerst :D

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen idee...
    Alleen dochter was ingedaald... en niets van gemerkt... (of niet opgevallen tussen alle rommels door..)

De oudste en jongste waren helemaal niet ingedaald... en had bij hun dus ook steken in vagina... dus DAT gevoel hoeft iig niet altijd wat te zeggen....

8. Linana

Linana Niet meer actief

Moet het kind echt rond een bepaalde periode indalen? Want ik was dus vrijdag bij de vk en ze zei hier niets over. Voor mijn gevoel ligt het kindje ook nog hoog in mijn buik en ben nu tegen de 31 weken alweer

9. Metire

Metire Niet meer actief

Volgens mij moet het kindje niet op een bepaalde week indalen, ik dacht ook dat ik eerder zou bevallen omdat mn kindje al indaalde maar dat blijkt niet zo te zijn! Hij kan ook weer omhoog komen en soms dalen kindjes dus helemaal niet in of pas tijdens de bevalling enz. Ik zou me in ieder geval niet druk maken! :)

10. Jade86

Jade86 Bekend lid

Bij mij voelt het als een soort van messteken van onderen en veel harde buiken. En inderdaad meer drang om te plassen.

11. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is hier dus het geval, de baby kruipt steeds weer omhoog.

Ik voel de kleine echt naar beneden drukken (met harde buiken) en is ook te zien aan mijn buik.. Vroeg me af of meer meiden dit hadden en of het normaal is dat het dagen lang zo gaat.

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik voelde nare steken in mijn onderbuik, de 1e keer was met 30 weken en de vk beaamde dat dit waarschijnlijk door het indalen kwam. Tot nu toe 2 keer die steken een tijdje gevoeld, ik weet dat het voor een goed doel is, maar het is wel echt een naar gevoel!

13. Suusje1

Suusje1 Lid

21 apr 2011
    47
    0
    0
    Bij mij bleek ie ook al met 29 weken ingedaald te zijn maar ik heb er echt niks van gemerkt. Het is dat de vk het zei anders wist ik het niet eens! Heb ook geen steken gehad of iets anders. Buiten het indalen om ook geen harde buiken of voorweeen gehad.

14. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Hier ook steken van onderen. Deed ook echt gemeen zeer....

Deel Deze Pagina