Dit zei m'n rijinstructeur inderdaad ook. Maakte het voor mij ook wat minder erg dat ik nogal lang gelest heb (65 lessen ofzo) wel in 1x m'n praktijk gehaald trouwens gelukkig! Maar bij m'n theorie de eerste keer ook 1 fout teveel, grrrrr.... maar de volgende keer haal je het gewoon hoor!! Toi toi toi!
Wat heeft je opleiding met rijexamen te maken? Ik heb m'n mbo diploma en ik had m in 1x ... Niets met dom of slim te maken, het is gewoon moeilijk.. Volgende keer haal je hem! En ach, beter een keer zakken voor je theorie als vier keer voor praktijk ->)
Hier ook 4x over de theorie gedaan, ook telkens 1 fout teveel Nu gelukkig al 5 jaar in het bezit van mijn roze kaartje, dus bij jou komt dat vast wel goed!
Super, gefeliciteerd! Ik was de eerste keer geslaagd, net op het randje, maar ik was een van de weinigen die geslaagd waren in een grote zaal. Het is ook echt pittig hoor! Nu op naar je praktijk!
Ik denk dat er meer de eerste keer niet slagen dan wel. Zelf ben ik ook 1x gezakt met 1fout te veel en de keer erop was ik foutloos geslaagd, ook als enige trouwens van de groep. Over mijn rijbewijs heb ik een stukje langer gedaan, 3 keer af moeten rijden. Iedere keer op een hele lullige manier gezakt.
Arme meid! Ik ken het gevoel, ik heb er drie keer over gedaan , maar haalde tot ieders verbazing mijn praktijk in een keer! Het heeft volgens mij meer met geluk als wijsheid te maken. Edit: Ow de tweede keer wel geslaagd lees ik net! GEFELICITEERD!!! Op naar de praktijk!
Hier ook ontzettend weinig verkeersinzicht haha 1e keer ook gezakt met 1 fout teveel praktijk nog erger 4x ove gedaan