Voel me zo ellendig

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door mnonc, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Dankjewel!
    Nog steeds vol onbegrip teleurstelling en woede kijk ik terug op gister.
    Vandaag is echt een "bijtank"dagje. Geen energie meer.

2. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.909
    2.069
    113
    Heel veel sterkte de komende tijd. Ik vind je ondanks alles heel strijdbaar overkomen voor je dochter. Echt goed van je dat je voor een toekomst voor jullie met z'n tweetjes kiest!

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Heel veel sterkte meid en eerst goed tot rust komen!maar berid hè vast voor op n moeilijke tijd waarin je ex gaat treiteren en z'n kind opeisen. Pas op laat je kindje nooit alleen ook niet in de toekomst...je zou door zijn agressieve houding kunnen gaan denken over het alleengezag aanvragen. Je hebt redenen genoeg...Dan kan hij een verhuizing o.i.d. Niet meer tegenhouden. Anders kan hij eisen dat j in zijn buurt blijft wonen omdat anders het contact met jullie kind in het gedrang komt...ik zou daar wel zsm achteraan gaan. Wil je niet ongerust maken maar een ex kan vreemde spongen maken, zeker met wat meer zuidelijk temperament...ik spreek uit ervaring!

Nogmaals sterkte en kracht!jij overwint!

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Zie nu dat je schrijft dat hij op papier "niets" is van je dochtertje...dat is al mooi meegenomen voor jou!

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Cosdy: dankjewel! Doe idd alles voor haar en dit is voor haar het beste.
    Mukky11: hij is idd niets en heeft dus godzijdank geen poot om op te staan. Dit neemt niet weg dat ik erg waakzaam ben, je hoort genoeg horrorverhalen. Hij doet nu ineens alsof er niks aan de hand is. Heeft ineens aandacht voor haar. Vraagt 100x of ik wat nodig heb. Dit wekt bij mij dus niets meer dan argwaan op. Vertrouw m voor geen meter.
    Morgen heerlijk voor een week naar mn ouders.

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    zet em op meid!!!

7. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Dankjewel meis!

8. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Heel erg zeg.... Wat een kerel...
    Maar trotse mama ´GEFELICITEERD´ nog hoor! Eigenlijk hoor je nu extreem te genieten en wennen aan/van het moederschap.. maar jij hebt hele andere zorgelijke zaken aan je hoofd.

Probeer voor jezelf te relativeren en vooral denk aan jezelf!!!!

Hij is dus nu een paar dagen weg... Wat geeft jou dat voor een gevoel? Als hij er niet is? Heb je dan lekker rust in huis... Voel je je dan fijn bij alles wat je doet? Al is op de achtergrond dat gevoel van uit elkaar gaan en onzekerheid natuurlijk aanwezig. Kun je jezelf zijn en genieten van de kleine op de momenten dat hij er niet is?

Klinkt raar, maar sinds dag 1 dat mijn ex bij zijn ouders in is gaan wonen heb ik een soort van rust over me! Stik er maar in denk ik, en fijn dat je weg bent, dat geeft mij meer tijd om over dingen te denken, en vooral te genieten op de momenten met mijn kindje samen.

In wat een heftige situaties kan je toch terecht komen hé?

Veel sterkte hoor, en lekker van je af schrijven hier!! Dat helpt ook!!

9. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Dankjewel! Nee helaas is mijn kraamtijd verpest..
    Momenten die ik met haar alleen wel heb geniet ik dus dubbel.

Hij is nu wel weer elke dag thuis, maar werkt 60 uur dus zie m weinig en k ga morgen voor 1.5 week naar mn ouders. En idd als ie er niet is komt er een bepaalde rust over me heen.

Als ik later vragen krijg van 'waar is papa' kan ik tenminste zonder schaamte zeggen dat hij degene is die opgegeven heeft terwijl ik nog wou vechten.

Idd bizarre situaties! Maar door dit soort situaties beseffen vrouwen wel hoe sterk we zijn. En dat we alles op alles zetten om onze kindjes een goed leven te geven, in tegenstelling tot de meeste mannen.

Deel Deze Pagina