hallo allemaal, nou mijn laptop is helaas kapot. Maken vind ik te duur, dus vroeg me af welk merk raden jullie nu echt aan en is beetje betaalbaar? ik wil alleen een laptop voor internetten meer niet. Geen mini laptop heb ik al maar kan ik niet mee omgaan veelste klein allemaal. EN wat vinden jullie vna het merk HP? en packerd bell? of is dat niks? alle tips zijn welkom
Ik zit nu met een Dell op schoot. Die kun je alleen via internet bestellen, en de 15" laptops beginnen bij 429,- Mijn man is ICT-er en hij heeft ook een Dell voor zijn werk, dus ik ga er vanuit dat het geen troep is. En wat ik zelf erg leuk vind is dat je ze in allerlei kleuren kunt bestellen.
wij hebben hier 2 van acer en 1 van compaq. met die van acer zijn altijd problemen, die van compaq werkt goed. verder heb ik er geen verstand van, maar ik zou dus geen acer aanraden
Misschien is Fujitsu Siemens ook een optie? Niet al te duur en goede kwaliteit. Als je het alleen voor het internetten nodig hebt, dan zou ik geen al te dure nemen.
Ik ben helemaal gek van lenovo! Me vriend en ik hebben er allebij 1 En het werk waar me vriend werk het hele bedrijf werkt ermee. En twee weken geleden bij Saturn waren ze maar 350 euro!
Tja, da's hoe je er mee uitvalt... Wij hebben niet zo'n positieve ervaring met Dell en hebben nu een Acer waar we heel tevreden over zijn...
okee bedankt allemaal, zelf heb ik een dell gehad hele fijne laptop, alleen in 1 jaar tijd accu kapot, en nu dus iets doorgebrand bij me beeldscherm. verder niemand ervaring met HP? packerd bell laten we dus staan, en balen dat die actie ervan 350 euro bij saturn niet meer is
Geen idee of die eigelijk verlopen is misschien hebben ze hem nog wel! Alleen zijn er maar 4a5 winkels in nederland.
gisteren toevallig bij de saturn geweest was de goedkoopste laptop 400 euro en dan van het merk.... weet het niet meer maar geen bekend meer in ieder geval
Ja waar ik heb gekocht had was in groningen. Maar dat is wel jammer want het is zeker een goeie laptop!
Wij hebben een acer en een sony beide zeer goede ervaringen mee! Packerd bell is inderdaad echt niets! Dus zou ik ook afraden...en met HP geen ervaring, maar volgens mij is dat geen slecht merk toch? Succes
Mijn vriend is ook ICT-er en die zweert bij een Acer. Mijn schoonvader heeft ook een Acer-laptop. Bij ons geen enkel probleem met Acer. Mijn vriend heeft juist iets tegen Dell-computers en laptops. Ik heb er verder geen verstand van, hahaha. Het is dat ik voor mijn werk met een computer moet werken (ben secretaresse) en het belangrijkste is dat het ding werkt. Dus ik kan je geen goed advies geven helaas.
Ik heb zowel een Fujitsu Siemens, Dell en nu Packard Bell gehad en eigenlijk heb ik over alle 3 geen klachten
Dit is mijn 2e compaq. De 1e heeft 6 jaar volgehouden (zou het nu nog doen als ze niet steeds die windows zouden veranderen ) Degene die ik nu heb is een compaq 6720s, was een aanbieding bij norrod (399,-). Daar hebben ze wel vaker leuke aanbiedingen.
Inderdaad, dat is hier ook het geval. We kunnen voorlopig wel nog lezen op het scherm omdat het aan de zijkant is, maar hoe lang dat nog gaat duren?
Ik heb sinds aug een Acer,was 500 euro bij Media markt,ik ben er zeer blij mee! Dit was op aanraden van mijn broer,die ervaring heeft als systeembeheerder en zelf software ingenieur is.Zelf gebruikt bij Dell. Packard Bell raadde hij ook af. Toshiba kan evt ook.