Hallo, Ik heb 4 weken terug een keizersnede gehad. Nou heb ik altijd wel een dikker buikje gehad. Nou is het probleem dat mijn buik wat over die wond heen valt, de wond zit net in die plooi. Daardoor komt er vocht tussen steeds. Probleem nu is dat het aardig rood wordt. Dat lijkt me niet heel goed. Het is daardoor wel wat gevoeliger en het gaat ruiken. Ik heb er wel gaasjes tussen gedaan, maar dat gaat wat vast kleven. En op zich voelt het ook niet erg lekker om er iets tussen te doen. Herkent iemand dit? En wat hebben jullie eraan gedaan? Groetjes
ik had ook dat de wond precies in de plooi zat wat ik toen deed was luchten dus op mijn rug liggen zonder kleding op de wond en deed er non woven ( heette het dacht ik ) gaasjes tussen en 3x per dag verschonen die gingen niet in de wond vast
Als de gaasjes vast zitten, helpt het om ze nat te maken. Als je niet meer vloeit bijv in (soda) bad dat ontsmet ook nog eens goed. Anders al deppend nat maken en daarna droog. Als het al rood is, zou ik er toch even naar laten kijken als ik jou was.