Voel me zo ondankbaar ....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Snoopy82, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Herkenbaar!! Wij weten nog niet wat het is, maar ik zal echt moeten wennen als weer n jongen is. Wij willen waarschijnlijk maar 2kids en als t een jongen is zal ik nooit n dochter hebben. Dat zal
    echt flink schrikken/wennen zijn. Dus ik begrijp je heel
    erg goed!! Ik probeer me voor te houden dat t een jongen is maar m'n gevoel zegt meisje...lastig...

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    tanya dankjewel voor je felicitatie! ;)

Lotte: ja ik had me ook gewoon niet moeten instellen op een meisje zo lang tot de 20wk echo, dan is de teleurstelling idd erg groot ook al weet je dat t nies uitmaakt als je kindje maar gezond is... Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk krijg je waar je op hoopt! ;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Snoopy
    dat gaat natuurlijk ook een beetje vanzelf denk ik wel. in mijn hoofd zit ook al zo erg een meisje, dat ik niet weet of omschakelen me nu nog wel lukt;). Het lijk ook wel of ik wil denken dat het een meisje is;). Over 3,5 weken weten wij hoop ik meer;)

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ja ik wilde dus niet denken dat t een meisje werd, vond beide prima! Maar mijn omgeving zei alleen maar meisje totik t zelf ging geloven, dom :p hahaha

3,5 week, oeiii spannend ! :)

5. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @snoopy ik snap je gevoel heel goed!! Ik hoop ook op een meisje en iedereen behalve mijn schoonmoeder zegt een meisje.. Maar dat was de vorige keer ook zo en toen had zij gelijk.. Dus probeer op een jongen in te stellen... maar stiekem hoop ik op een meisje :$

6. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    topic is al even open zie ik maar wilde toch reageren.
    Ik voelde me ook wel een beetje dubbel toen ik hoorde dat mn 2e een jongen was, had al bijna een aantal roze kleertjes gekocht!
    Nu heb ik laten pendelen en ze zei dat het weer een jongen zou worden. Weer brok in mn keel....
    Uiteraaaaard zou ik net zoveel van NOG een kereltje houden maar ik heb altijd ZO graag een dochter gewild!
    Ik durf er niet op te hopen omdat ik mezelf egoistisch vind maar ik denk er wel aan....

Nog een week of 15 (!!!) wachten tot ik definitief weet wat het is!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lovely
    ik snap je hoor! Een dochter na m'n zoontje lijkt me ook geweldig! Spannend! Hier nog 3 weken en dan weten we t misschien

8. Cor81

Cor81 Lid

13 jan 2009
    51
    0
    0
    Jammer dat sommigen teleurgesteld zijn over het geslacht. Ondankbaar vind ik het niet, je kan gewoon verheugen op een bepaald geslacht en als het dan het andere is mag je best even slikken.

Hier had ik bij de eerste twee totaal geen voorkeur, het werden twee jongens en ze hebben het geweldig samen. Ik ben zo blij dat het twee jongens zijn, lekker samen voetballen en dezelfde interesses.

Maar ik wist dat er nog een derde zou komen....en toen had ik wel voorkeur voor een meisje.
    In mijn hoofd dacht ik alleen maar aan een jongen, zodat ik niet teleurgesteld zou zijn als het een jongen zou worden.
    Toen de echoscopiste ons liet zien dat het echt een meisje was, liepen de tranen over mijn wangen. Ik ben er zo blij mee dat er toch nu nog een meisje komt.

Overigens hebben wij wel volgens een bepaald schema geklust om de kans op een meisje te vergroten. En dat werkte blijkbaar!

9. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Snoopy heel herkenbaar meid!Natuurlijk gaat iedereen voor een gezond kindje,dat is het belangrijkste.Denk dat daarna bijna iedereen wel een wens/voorkeur heeft.Mannen willen graag een zoon en wij vrouwen willen meestal een dochter.Soms wil je graag 2 van hetzelfde geslacht,hier hebben we al een dochter en geniet zo van het tutten.Ik wil dolgraag nog een dochter er bij,vind dit zo leuk.Een jongen lijkt me ook leuk maar anders,en dat ben ik ook niet gewend.Uiteindelijk houden we toch onvoorwaarlijk van ons kind,ongeacht geslacht.

10. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Grappig te lezen dat er ook moeder zijn die juist hopen op een zoon. Ook ik was even teleurgesteld toen ik de echo zag, had gehoopt op een meid. Toen hoopte ik daarna nog op een zachtaardige jongen. Maar we hebben een echte jongen met een jongenskarakter haha, wil hem noooooooit meer kwijt. Een heerlijk ventje, dus nu denk ik het niet meer. Maar nu we voor een tweede gaan, zou ik een meid wel weer heel leuk vinden. Denk dat ik het nu minder erg zou vinden als het een jongen werd, 2 knullen ook hartstikke leuk. En ik hoop dat er in de toekomst ook een nr 3 komt, wat het ook mag zijn!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Maanvrouwtje: Bij de eerste hoopte ik stiekem op een zoon, nu bij de 2e lijkt een meid mij super leuk. Maar dat is natuurlijk ook wel een plaatje die ik zelf altijd in mijn hoofd heb gehad.. heel raar misschien hoor :)
    Mijn jongen is ook echt zo'n kereltje.. pff ik word regelmatig gebruikt als klimrek, springkussen :D.. z'n broertje of zusje wordt nu al mishandeld :p

12. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ja meiden t is idd een voorkeur hebben vooral als je al een jongen hebt, het is niet echt ondankbaarheid maar zo voelt t wel voor mij.

Ik zal evenveel van mijn 2de zoontje houden als vd 1ste, maar zie wel dagelijks de jurkjes, rokjes, leggins en al t roze voorbij komen en dat herrinert mij weer eraan hoe ondankbaar ik was/ben en nog steeds vasthang aan de gedachte dat ik liever een meid had. Klussen in bepaalde periodes om kans op meisje te vergroten? Bestaat dit echt, en komt t uit of geloven mensen dit? Ik namelijk niet ....

Wij willen ook nog graag een 3de na een paar jr als deze 2 groot zijn dus ik heb nog een kans en word t weer ene jongne dan so be it ! :D

Ik ben wel iets meer gewend aan t idee en al lekker kinderwagenset gehaald en aantal spullen zoals dekentjes, kleertjes, wikkeldekens etc...Als ik me zoontje in me armen heb vergeet ik al dat roze wel ...zal wel moeten anders best sneu als ik zo een obsessie heb dat ik m roze ga aandoen ahahahhaa :D

Deel Deze Pagina