Hallo meiden, Mijn man en ik hebben op 19 nov. a.s. een personeelsfeest van mijn werk. Het thema is dit jaar 'MultiCulti'. Eerst dacht ik dat is makkelijk want eigenlijk kan alles. Maar nu het er op aan komt om echt iets te gaan regelen heb ik geen idee wat we aan moeten of als 'wie' we moeten gaan. Ik zou het leuk vinden als we samen een duo vormen, dus wel bij elkaar passen/horen. Ik heb geen lang haar, maar kort donker, dus dat is ook een nadeel denk ik. Wie heeft er leuke ideeen of tips? Of misschien weet iemand een adresje in de buurt van Deventer waar je kleding kunt huren. Ik hoor het heel graag! Alvast bedankt. Grtz Dolfijn & partner
trek een sjaaltje uit de kast en gebruik die als hoofddoek en plak je man een snor op, dat in combinatie met een bas van der heijdentas en je bent helemaal af haha (oke flauw )
Kun je niet samen als rijke oliesjeiks gaan? Beide witte kleding aan, en met een stuk witte stof op je hoofd, en een (weet niet hoe dat heet) zwart rond ding om het op zijn plaats te houden. Beide een snor en klaar Of als Duitsers, met van die bretels over je shirt, een vissershoed op en een pul bier mee. Of als Italianen. Je man een strak pak aan, veel gel en een zonnebril. En jij in een mooi wapperjurkje en een nepmoedervlek? Ik zeg ook maar wat hoor, maar er is vast wat te bedenken. Het is wel een echt verkleedfeest toch?
Jij je haar strak naar achteren met gel, grote roos erin en spaanse jurk aan en je hubbie in zo'n fout zwart pak met kort jasje en snorretje en dan dus als spaanse flamengodansers!
hahaha Uhmm is er geen leuke feestwinkel in de buurt? Daar hebben ze ook vaak wel leuke dingen te koop . Anders geen multi culti mensen in de fam?