Gisteren ochtend lag Minoes(snoet) op de bank en ze lag heel raar dus aai haar en ze reageert niet echt. Later heb ik haar even op gepakt maar ze bleef een beetje slapjes. Zei tegen mijn man hou je haar in de gaten. Ik moest weg. Eind van de ochtend gebeld en er zat geen verbetering in. Dus d.a gebeld en we konden langs komen en waar ik al bang voor was gebeurde. We hebben haar gisteren moeten laten inslapen na een zware tia gehad te hebben. De d.a zei ik kan haar nog wat voor de pijn geven en de druk van de hersentjes maar de kans dat ze het haalt is klein. En ik heb altijd gezegd dat ik niet wil dat mijn beesten pijn hebben, en dat ze wel. Ze is nu thuis ze ligt in een mandje en we gaan haar morgenavond laten cremeren en dan gaat ze weer mee naar huis Ze is gezond oud geworden tot gisteren mankeerde ze nooit wat, ik heb bijna 18 jaar van haar mogen genieten. Ik heb er heel veel verdriet om en ik mis haar mijn lieve knuffel!
Ach goss... altijd triest als je een huisdier verliest! Tis toch echt een maatje en deel van het gezin. Veel sterkte! *dikke knuffel*
Ahhhh dikke knuffel meis, er g moeilijk dat soort dinge nwij hebben vorig jaar een katertje van net een half jaar in moeten laten slapen.. Sterkte meis
Ach meid, heel veel sterkte. Het is altijd ontzettend verdrietig om je huisdier, je maatje, te verliezen. Nogmaals sterkte...
Sterkte met het verlies van je poezenmaatje. Zo'n dier maakt toch deel uit van het gezin, zeker als je dr al zo lang hebt.
Och, sterkte! Wat naar voor je! Zo'n beestje wordt echt je maatje hé, opwachten, "kletsen" en hapjes bietsen in de keuken, nogmaals; heel veel sterkte komende tijd!