Bloedverlies!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Siren84, Feb 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik nu bijna 14 weken zwanger. Kindje ontwikkelt zich goed en het groeit ook zoals het hoort. Dus alles verloopt prima.

Toch heb ik nu al 4x een bloeding gehad. Elke keer krijg ik een echo voor de zekerheid en voor mijn eigen gemoedsrust. Gelukkig zag het er elke x prima uit. Maar toch schrik ik elke keer weer! Je wilt dat gewoon niet zien! Wie heeft dit ook gehad? En hadden jullie dit tot het eind van je zwangerschap?

Mijn VK denkt dat het elke x van een wondje aan mijn baarmoedermond komt of vanuit de vagina. Waarschijnlijk het laatste want de baarmoedermond ziet er op de echo gewoon prima uit.

Maar toch zit het me niet lekker. Zou het door stress kunnen komen? Ik werk 38uur per week, heb een vrij drukke/hectische baan met vaak maar 20min pauze op een dag. Mijn moeder denkt dat ik minder moet gaan werken maar dit valt niet zo makkelijk te regelen. :( En ik weet ook niet of het daar wel aan ligt hoor...?

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Jeetje wat een schrik elke keer! Tsja meer zwangere vrouwen hebben een baan, dus kan me dat niet direct voorstellen. Wat denkt de vk er van, de reden van de bloedingen? Wondjes ontstaan toch niet zomaar zou ik zeggen. Kan het zijn dat jullie bijvoorbeeld seks hebben gehad ofzo?

3. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Het kan ook door seks komen inderdaad. Maar elke x dat ik zo'n bloeding had hebben we geen seks gehad net ervoor. En de keren dat we wel seks hebben gehad had ik geen bloeding terwijl ik het dan wel net verwacht. De VK vroeg dit ook al vorige week. Zou ik er misschien gewoon gevoelig voor zijn? Ik had toen ik de pil slikte ook weleens spotting tussendoor. Niet vaak maar het kwam weleens voor. Aangezien dat alles beter doorbloed is als je zwanger bent???... ik vraag het me af.

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ligt misschien toenvallig je placenta voor nog, of dichtbij/over de bmm? Ik had namelijk gelezen dat je daar ook bloedingen van kan krijgen.

5. Meara

Meara Niet meer actief

Heb ook bloedingen gehad tot 18 weken. Daarna nog een keer en verder niet meer gelukkig

6. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Dat weet ik eigenlijk niet precies. Ik weet dat hij aan de achterkant ligt voor zover ze kon zien tijdens de laatste echo. En ze zei dat hij nogal laag ligt, en dat dat waarschijnlijk nog wel zal veranderen. Bedoel je dat?

7. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Niet leuk he, je schrikt toch elke x!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hier ook bloedingen en het is inderdaad erg schrikken!
    Ik denk niet dat het door je werk komt hoor. Meer dat je waarschijnlijk een gevoelige bmm hebt en het is idd goed doorbloed nu. Ik had het toevallig vrijdag weer na de grote boodschap terwijl ik echt niet heb zitten duwen ofzo.
    Misschien zit er toch een zwakker plekje o.i.d.

9. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik probeer ook niet te veel en te hard te duwen bij de grote boodschap. Maar daar kan het ook door komen. Er zijn verschillende redenen voor. Heb het met de vk besproken. En dan denk ik elke x, nu gaat het goed en dan heb ik het weer opeens. En dan komt de onzekerheid weer pfffff.....

10. wjb

wjb Bekend lid

Apr 12, 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend hè die onzekerheid is het ergste!
    Hier ook bloedverlies gehad bij mijn eeerste zwangerschap en nu
    weer gelukkig tot nu toe nog maar 1 keer.

Bij mijn eerste zwangerschap begon het pas met 19 à 20 weken en had het elke dag. Ik heb ook in het ziekenhuis gelegen en moest al vroeg in de zwangerschap eerst voor 50 % werken en daarna al snel helemaal stoppen ook ivm met heel snel harde buiken. Maar goed het was onverklaarbaar en heb nu een gezonde dochter van 6 rondhuppelen.

Nu ben ik 9 weken zwanger en heb vorige week ook bloedverlies dus de schrik zat er weer in dit is een stuk vroeger. Maar na een echo bleek dat alles goed was en zag hij niks waardoor het kwam en had de volgende dag niks meer. Hopelijk blijft het ook daarbij en bij jou ook. Sterkte en geniet van je zwangerschap!

11. Melanne

Melanne Actief lid

Apr 16, 2007
    371
    0
    0
    Ik kwam om deze redenen met 18 weken bij de gyn terrecht. Heb toen allerlei onderzoeken in het ziekenhuis gehad (waaronder uitstrijkje). Achteraf denken ze dat de reden van deze bloedingen kwam doordat ik een laagliggende placenta had. Deze is veel meer doorbloed!

12. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja! Bij de laatste echo zeiden ze ook al dat mijn placenta laag ligt maar dat dat nog kan veranderen. Misschien dat het bij mij dan hetzelfde verhaal is als bij jou. ??

13. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

hier precies hetzelfde nu ook vier keer gehad.
    kan niet door seks komen want heb ik niet ben single.
    maar eerst dacht ik dat het door de grote boodschap kan maar hadi k vandaag niet dus daar kon het vandaag niet door komen. maakt zo onzeker. ik ben nu 15 weken en 4 dagen zwanger. morgen bel ik even de vk. ik werk ook veel 32 uur.
    en het werk is lichamelijk heel zwaar hoor eens of het daar door kan komen.

14. Meara

Meara Niet meer actief

Je schrikt je kapot en blijft er tot het einde bang voor.
    Bij mij was de eerste keer met 12 weken op ons trouwen. Die avond op het feest verloor ik de eerste keer bloed.

Hopelijk ben je er snel vanaf

15. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik werk 38uur, en ook vrij druk en hectisch werk maar mijn vk zegt dat het daar niet door kan komen. Ik vraag het me ook af hoor....

Share This Page