voel me zo raar en niet zwanger!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moedertjevj, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    de titel zegt het al!

    ik voel me dus nog altijd niet zwanger, is dat een teken dat het toch nog zou kunnen misgaan? ik vergeet soms ook da ik zwanger ben, da is toch niet normaal?

    zijn er nog die dat hebben/hadden?
     
  2. Alida27

    Alida27 Actief lid

    11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik herken het wel ...

    Ik ben nu 29 weken zwanger,en nog steeds vol ongeloof..
    Het is dat ik de kleine voel en zie bewegen,en dat het
    zwanger zijn wordt bevestigd,maar als ik de kleine in de
    armen heb,zal het pas helemaal werkelijkheid worden! :)

    Groetjes,Alida
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Dat hebben er meer hoor ;)
    Je hoeft je daar geen zorgen om te maken denk ik. Misschien voel je je wat beter als je je kleintje kan voelen.
    Elmo
     
  4. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Ik was aan het begin van mijn zwangerschap erg misselijk, daardoor werd ik constant met mijn neus op het feit van mijn zwangerschap gedrukt. Maar voor de rest was het voor mij nog erg onwerkelijk... Ik kan me daarom ook goed indenken dat als je geen kwaaltjes hebt, je de baby nog niet voelt en je buik ook nog niet groeit het gewoon heel onwerkelijk voor je is.
    Straks als jij je kindje voelt veranderd dat zeker weten! Nog een aantal weekjes :D
     
  5. joey26

    joey26 Actief lid

    15 feb 2007
    143
    0
    0
    ik heb dat ook gehad idd. doordat ik geen kwalen enz had vergat ik af en toe ook dat ik zwanger was.

    maar dat komt echt wel goed als je buik gaat groeien en je de baby gaat voelen
     
  6. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik vergeet 9 van de 10 keer dat ik zwanger ben, je gaat zo op in andere dingen (ik tenminste) Dan heb ik mijn eigen broeken weer vast, oh nee past niet..
    Gaan we uit eten, doe mij maar een lekker wijntje (man, zou je dat nu wel doen..)
    Ik voel niks (op duizeligheid na dan) ben niet misselijk geweest, geen andere gekke dingen.
    Ik heb nu soms wel eens het idee dat ik het voel schoppen.. Maar ach das ook nog niet erg duidelijk.
    Je gaat nog niet zo vaak naar de vk.. je leven gaat gewoon verder en als je geen gekke dingen hebt, kan het zo aan je voorbij gaan, maar er komt straks nog genoeg tijd dat je eraan herinnerd wordt!
     
  7. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik heb ook totaal geen kwaaltjes! En denk dan: ben ik wel zwanger?! Niet leuk... (maar kwaaltjes natuurlijk ook niet!)
     
  8. winniethepoeh19

    winniethepoeh19 Niet meer actief

    hoi allemaal
    hier heb je er nog 1 die net zo denk van ben ik wel zwanger ben wel af en toe misselijk maar dat ik zal zeggen ben zwanger nee ik moet dinsdag naar de verloskundige en hopen dat ik dan gevoel krijg ik ben zwanger nou nog veder plezierige dag veder
     
  9. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik had dit ook heel erg! Vergat ook constant dat ik zwanger was :)
    Maar na zo'n 25 weken kon ik er niet meer omheen! Toen werd ik er continue aan herinnerd dat ik zwanger was :)
     
  10. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    Ik vergeet het nog steeds wel eens.. En dat is echt erg met zo'n gigabuik.. knal ook regelmatig tegen deuren op enzo..
     
  11. Niet meer actief

    Tot het moment dat mn buik meer begon te groeien én ik de klein begon te voelen, had ik t ook regelmatig hoor. Ik had nergens last van, voelde me prima en voelde me dus helemaal ni zwanger.

    Nu ik de kleine regelmatig voel en mn buik vorm begint te krijgen, voel ik me ook meer zwanger en ben ik er ook meer mee bezig. Dus komt vast wel goed joh!
     
  12. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Hoi
    Ik voel me ook niet echt zwanger. Heb alleen veel last van buikpijn. maar dat zou in principe ook ergens anders vandaan komen.
    Christy, ik ben iets verder dan jij, maar ik heb er dus ook "last" van.
    Aan de andere kant, zou je liever elke dag overgeven.........lijkt mij in ieder geval niet ;)
    groetjes
     
  13. Loess

    Loess Actief lid

    14 feb 2007
    267
    0
    0
    nouj hier een diej egt de hele dag ziek is.. en egt het is gin pretje hoor.. bij de 1e had ik nergens last van had niej eens door dak zwanger was joh...
     
  14. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Bij mijn vorige zwangerschap vergat ik het ook vaak genoeg, ook op het einde, dan zou ik even snel ergens tussen doorlopen en ja dat paste natuurlijk niet..
    Of even snel een sprintje trekken.. Tja wil ook niet echt meer.
    Of ik was bij de kappen, 5 dagen voor de bevalling) en opeens ging die kapmantel af en dacht: oh ja, die buik is van mij..

    Hihi..
     
  15. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe

    zwangerschapsdementie in zijn ergste vorm.. :)
     

Deel Deze Pagina