Vandaag te horen gekregen dat ik weer deze cyclus na 22 dagen spuiten af moet breken ivm risico op overstimulatie als ik door zou spuiten.. Mijn gyn heeft letterlijk gezegd niet te weten wat ze met 'mijn geval' aanmoet.. Dat was alweer heel wat om te verwerken.. Voelen ons zo verslagen al daardoor.. Komt net mn schoonzusje met haar man zeer enthousiast binnenwandelen om te vertellen dat ze 6 wk zwanger zijn Nooit interresse in ons tonen of vragen hoe het gaat, maar wel gelijk het grote nieuws medelen. Ook nog ff erachteraan zeggen hoeveel er wel niet bij komt kijken ivm de kinderopvang enzo, ja ze moesten daar behoorlijk de molen mee in.. I Ik heb echt geen zin meer in de 'fijne dagen' die nu voor de deur staan. Onze hele fam. heeft inmiddels kids of is zwanger, trek het gewoon niet meer. Voel me echt een waardeloze mislukkeling...
Snap precies wat je bedoelt meid. mijn schoonzusje is nu 12 weken zwanger en heb alles behalve zin om de 1ste kerstdag een hele avond met haar aan tafel te zitten.. maar ik ga me niet laten kennen.. ik laat me niet opfokken (dat wil zeggen ik laat het haar niet merken) en als het me toch te veel wordt ga ik lekker de hond uit laten. succes meid dikke knuff. xxx
Thnx Kaat, ja het is zoooo mega moeilijk. Ik weet gewoon niet meer hoe ik ermee om moet gaan. Het is bijna niet te doen gewoon, elke keer weer zo hard op je bek gaan. Iedereen lijkt spontaan zwanger te worden en tuurlijk ben ik blij dat hun niet de molen in hoeven. Maar ook nog es een opmerking maken dat ze twijfelden of het ooit zou lukken (na nog geen 3 maand!) proberen was even te veel. 2e kerstdag tussen al mijn schoonfam. met kids of zwanger trek ik echt niet. Ik ben er letterlijk ziek van op het moment.. Maar jij ook succes 1e kerstdag meis, ik snap het zo goed! xx
Meissie toch, heb het echt met je te doen. Kan me enorm goed voorstellen hoe verschrikkelijk hard dit aankomt! Ik voelde me vanmiddag ook weer even echt k*t. Kwam in de stad een oude buurjongen tegen met vrouw en baby van 4 wkn (Elvira genaamd). Hij vroeg ook even of er bij mij nog niks was; Nee? waarom niet; heb je daar nog geen zin in dan :x Kon wel janken onderweg terug naar huis Geef de moed niet op lieverd. Ik hoop dat wij allemaal eens snel aan de andere kant van die lijn staan!
Oh Lieffie, Wat ontzettend rot voor je. Ik begrijp dat dit nieuws je even rouw op je dak valt. Zou ik ook hebben hoor en de andere meiden ook wel. Meid als je het niet trekt met de kerst, ga dan idd zoals Kaatje zegt even een frisse neus halen. Ik zal de aankomende dagen aan je denken. Liefs, Elvira
@Marjo, mensen die totaal geen tact hebben zijn verschrikkelijk irritant. Bij mij op het werk ook weer iemand 'kinderen heb je zo gemaakt!' Verschrikkelijk toch. Ik snap het niet, toen wij er nog niet mee bezig waren heb ik me ook altijd gerealiseerd dat het niet altijd zo makkelijk en snel zal gaan. Daar kan je toch wel rekening mee houden lijkt me?! Balen dat je het spuiten af moet breken. Als je schoonzusje dan met die mededeling voor je neus staat, kan ik het me heel goed voorstellen dat je je verdrietig voelt! Het leven is soms echt niet eerlijk. Heel veel sterkte deze dagen meid en jouw tijd komt vast nog wel! Liefs, Marit
Misschien is het slim om gelijk aan te geven dat je niet lekker in je vel zit en of ze daar misschien een beetje rekening mee kunnen houden. ik heb mijn schoonzus ook verteld dat ik niet zat te wachten om alles over haar zwangerschap te horen, werd ze gelijk weer kwaad ( nou is onze band al 3x niets hoor dus was het gewend).. Zie goed tegen 1ste kerstdag op.. nu maar hopen dat de hond spontaan last van diaree krijgt haha. Succes meid. xxx
Jullie zijn echt schatten meiden, daarom is dit ook zijn 'fijn' gedeelte van het forum, iedereen steunt hier mekaar en niemand valt je af. Hele dikke knuf voor jullie! Mijn andere schoonzus stond vanmorgen gelijk op de stoep met een bloemetje, zo'n lief gebaar van haar. Hebben heel lang gepraat, ook met mn ouders en schoonouders. Ik zit al een hele tijd niet meer lekker in mn vel, maar toch ga ik steeds maar door. (verstand op 0, blik op oneindig zo heet dat toch) Heb ook hele vage klachten de laatste maanden, niet slapen s nachts, altijd last van mn nek en schouders. Dingen vergeten op mn werk, ontzettende huilbuien etc. Ik vind het ook vreselijk om mezelf zo te horen praten, ik ben altijd zo positief gestemd, maar het lukt me gewoon niet meer de laatste maanden..We hebben afgesproken met de kerst alleen s avonds te komen, bij het eten. Mn hub is daar ook heel eerlijk in geweest dat hij de gesprekken over zwangerschap enzo niet trekt. Gelukkig reageren ze begripvol. Allemaal toch nog een hele fijne kerst gewenst, en ik denk ook zeker aan jullie deze dagen. Liefs Marjo
He meis, Wat vind ik dit super rot voor je zeg... We kennen allemaal dit soort situaties en die zijn niet leuk (lees vreselijk). Ik heb ook eigenlijk niet zo veel goed nieuws voor je... Denk vooral aan jezelf! Trek je terug als jij dat wilt en vertel alleen wat jij wilt. Huil uit, scheld, sla en stomp (je mannetje dan) en knuffel elkaar daarna helemaal plat (inclusief tranen over je wangen). Wij zijn er in elk geval wel voor je hoor! Ik hoop ontzettend dat ze in het zh eens gaan kijken wat wel bij jouw werkt! Dus duimen dat er na de kerst een oplossing voor jullie is gevonden. Hele fijne kerst lieverd! enne: je bent niet waardeloos! Je hebt gevoel...en goede mama's hebben gevoel Elmo
Aah meisie.. wat rot voor je Had toch beter nieuws voor je gehoopt. Ben met elmo een je bent echt niet waardeloos! Wel lullig van je schoonzusje.. om nooit te vragen hoe het met jou gaat enz en dan wel dit aan de grote klok hangen. Maar trek je er niks van aan. Heel veel sterkte lieverd.. knuffel!
Da's zeker balen zeg! Het was niet zo'n tactvolle opmerking van de arts, maar bedenk maar dat die kundig zijn in andere dingen bij ons zaten we op een gegeven moment te wachten op de uitslag van een chromosomen-onderzoek en ik stond op het punt om het ICSI te beginnen. Op mijn vraag of ze niet op konden schieten met de uitslag werd gezegd: als het negatief is kun je toch altijd nog abortus plegen...... duh ! Is het voor jullie niet een idee om eens lekker ertussenuit te gaan. Weekendje kuuroord of ff wintersporten of naar de zon... ik heb gemerkt dat ik na een vakantie er weer helemaal tegen kan! Tijdens de vakantie had ik zelfs dagen dat ik niet dacht aan alle behandelingen... Sterkte.
Hey marjo, hoe gaat het nu met je? Ik heb de kerst overleeft hoor, al ben ik wel blij dat ik een paar x weg kon om de hond uit te laten.. liep me echt op te vreten aan haar.. ten eerste rookt ze nog ( iedereen zijn ding maar ik vind dat je moet stoppen) ten tweede drinkt ze af en toe twee wijntjes ( ken geen kwaad vind ze ) dat tot daaraantoe maar toen gingen we eten en ging ze zeuren omdat er een stukje mosserella kaas in de salade zat.. toen had ik echt zin om haar de deur uit te schoppen haha.. ben toen maar snel de hond gaan uitlaten. iedereen een dikke knuff. xxx
Hey Marjo, ik heb je gevolgd bij een andere topic en meid je bent een kanjer. Wilde je even heel veel sterkte wensen..
Iedere keer als ik weer eens bij dit hoekje van het forum kom kijken verbaas ik me over het ontzettende gebrek aan tact en inlevingsvermogen van een aantal mensen. Al die opmerkingen die jullie te horen krijgen! Verschrikkelijk! Hebben al die mensen nou een bord voor de kop ofzo? Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte!
Hey meiden, Thnx al lot voor al jullie lieve woordjes, begrip etc. Doet me zo goed! Echt hoor, voor jullie allemaal een enorme dikke pakkerd en hopelijk gaan we samen een knallend 2007 in! Kaatje: Balen dat je zo met je neus op de feiten gedrukt bent zeg, en dat ze ook nog gewoon doorpaft en soms alcohol drinkt. Dan kan ik me wel opvreten van frustratie, het is zo oneerlijk! Wij zouden alles laten staan en doen er echt alles voor en zo'n iemand poept er letterlijk ffies een beeb uit tussen de bedrijven door. Grrr ik kan me er gwoon boos om maken! Hoe is het verder met je dan? Dushi: o wat erg meid, 'kun je altijd nog abortus plegen' Kloooink, echt niet normaal meer en dat ook nog van een verpleegkundige. En een weekje ertussenuit zou indd geen gek idee zijn! Elmo: Lieeeef dat je zegt dat goede mama's gevoel hebben. Wij zijn hier vlgs mij allemaal voorbeeldmama's, maar waar blijven onze kindjes? Bedankt voor je opbeurende berichtje ook hoor! Damie, Moon, Stranger en alle andere meiden, voor jullie ook dikke knuf! Het is met de kerst hier een btje geëscaleerd, het liep me helemaal over eerste kerstdag. Zodoende hebben we besloten 2e kerstdag af te zeggen. Ik trok het echt ff niet meer en gelukkig toonde mn schoonfam. daar begrip voor. Gisteren ben ik bij de ha geweest en lang met haar gepraat. We hebben een doorverwijzing voor de psycholoog en ik heb contact opgenomen met het FIOM, daar hebben hub en ik 11 janurai een intake-gesprek. Gewoon om eens te zoeken naar handvaten en andere invalshoeken om hier mee om te gaan. Het moest er 1e kerstdag gewoon even uit, alle frustraties, verdriet en wanhoop kwam in een keer, het was zo heftig. Nu heb ik toch het gevoel dat dat juist wel even goed is geweest. Proberen met een positieve blik naar de toekomst proberen te kijken! Dikke kus, Marjo
Marjo wat goed van je, Nu weten ze allemaal hoe jij je voelt, misschien dat ze dan eens inzien dat ze ook eens rekening moeten houden met een ander. Ik wens je veel sterkte toe en een heel mooi 2007 Groetjes Beeb
Graag gedaan! Iedereen heeft soms ff een schouder nodig...of schenen om tegenaan te schoppen. We zijn hier van alle markten thuis
Marjo dat is een belangrijke stap die je gemaakt hebt...die voor jullie zelf! Vind het heel goed van jullie. Dikke knuffel.