Voel me zo rot..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marjo83, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    marjo vind het ook een goede stap van je !
    Met mij gaat het nu wel goed hoor. Had donderdag een ei van ruim 1 cm dus moet dinsdag weer terug komen,als hij zo hard doorgroeid dan kan ik weer pregnyl zetten, betekend dat ik dan twee weken ipv drie weken hoef te spuiten.. zou wel lekker zijn.

Een knallend uiteinde en ik hoop voor iedereen een vruchtbaar 2007.

xxx

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Knap van je dat je die stap gezet hebt. Je voelt zelf het beste wanneer je even een duwtje in de goede richting nodig hebt. Ik hoop dat je snel de wereld weer aankan en wens jullie enorm veel suc6 bij het vervullen van jullie grootste wens! Op naar een knallend 2007!

3. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    ach meiden, altijd dat eeuwige onbegrip van mensen....het zal altijd wel zo blijven
    nu begrijp ik als de beste dat niet iedereen eraan kan denken dat er mensen zijn die via ivf moeten vechten om zwanger te worden , maar als je eigen familie het vergeet......of net doet alsof er niets aan de hand is :x

ik denk dat we allemaal van die mensen kennen helaas, zo heb ik mijn eigen schoonzusje( broer van mijn man) , zelf zwanger via poging 3 icsi, die is boos op mij omdat ik bij poging 1 zwanger ben :( :(
    leuk detail; zij is zes dagen verder dan mij, en heeft al een dochtertje
    zij wist wanneer ik met mijn eerste poging mocht beginnen en is toen snel voor mij voor haar derde poging gaan doen.

maar zoals elviraR haar onderschrift zegt, in 2007 iedereen walvis :p :p

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Heel goed van je Marjo.

In het LUMC hebben ze zelfs lotgenoot avonden en je krijgt standaard een kaartje van een maatschappelijk werkster als je met ICSI begint. Ze vinden het erg belangrijk dat je erover kan blijven praten.

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jemig Brenda wat een belachelijk iets....alsof het een wedstrijd is...wat een onzin zeg. Ze zou toch zelf beter moeten weten...

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Brenda; Jeetje, idd een absurt verhaal zeg. Ze moest zich schamen! En dat terwijl ze zelf weet hoe dit allemaal voelt...pffff

7. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    idd een erg absurd verhaal, het contact is intussen dan ook verbroken, er is behalve wat ik al schreef nog zoveel meer gebeurd dat wij hier er een punt achter hebben gezet.
    is alleen sneu voor mijn schoonouders, die moeten zometeen hun tijd heel erg gaan verdelen tussen mijn schoonzusje en ons...alhoewel ze begrijpen waarom wij de keuze hebben gemaakt van geen contact meer.

voor jullie wens ik iig in 2007 een dikke buik met daarin een gezonde baby.....

liefs Brenda

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zelf vind ik het al zwaar overdreven als mensen er "gewoon" een wedstrijdje van maken. Hier op de site lees je dat ook wel eens. Zelf kan ik me daar helemaal niks bij voorstellen. De een heeft nou eenmaal meer geluk dan de ander. 1 ICSI of 3....daar ben je toch niet jaloers op! Je moet er beide zoveel moeite voor doen. Ik zou het eerder begrijpelijk vinden dat: de persoon die 1 ICSI nodig heeft zich rot voelt ten opzichte van iemand met 3 ICSI (zonder resultaat). Dan nog is het ieder zijn geluk of pech.....

Brenda, jij kan er niks aan doen meid! Wees blij dat jullie gezegend zijn met een zwangerschap. Maar heel jammer van de familiebanden...het had zo leuk kunnen zijn!

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zou ook niet in staat zijn om met zo'n absurd iemand nog kontakt te hebben en kan me de breuk dan ook goed voorstellen! fijn dat je schoonouders dit ook kunnen begrijpen, maar zoals Elmo al zegt; het had zo leuk kunnen zijn....
    Helaas, niet iedereen is zo volmaakt dan wij ;)
    Ik ben iig heel blij voor jullie meis!
    Dat 2007 een topjaar mag worden!

10. Beeb

Beeb Actief lid

14 mei 2006
    410
    0
    0
    Wil ik ook wel lid worden van de walvis club
    Wie weet zit dat er voor ons ook wel in dit jaar

IK wens iedereen een gelukkig 2007 dat wensen maar uit mogen komen

Groetjes Beeb