Duphaston en Puregon

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Quinnygirl, 27 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Hey meiden,

Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad?

Na een hele lange tijd weer eens een berichtje van mij. Soms lees ik nog wel eens mee, maar eigenlijk maar heel weinig, domweg omdat ik er de tijd niet voor heb (studie, werken en andere verplichtingen...)

Inmiddels heb ik net een kuur Duphaston gehad en gisteravond de laatste tablet, maar ik had gisteravond al bloedverlies! Is dat normaal?
    Ten tweede moet ik dus vandaag of morgen gaan beginnen met Puregon spuiten... Ik vind het best eng...

Dan heb ik meteen nog een vraag: ik krijg ook een HSG over 8 dagen... Wat is jullie ervaring hiermee? Ik hoor van het ziekenhuis dat ik me 'op het ergste' moet voorbereiden en elders lees ik weer dat het allemaal best meevalt...

Meiden, ik wens ons allemaal een super vruchtbaar 2007 toe en dat onze wensen maar snel uit mogen komen!

Liefs,
    Quinn

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey meis,
    Die HSG ervaart iedereen anders denk ik...net hoe jouw lijf in elkaar steekt, wat voor arts je hebt en hoe je eigen pijngrens is.
    Met de medicatie heb ik geen ervaring...sorry.
    Ik wil je gewoon heel veel succes wensen!
    Liefs ELmo

3. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hey meis,

de kerstdagen zitten er weer op "gelukkig" haha
    nee hoor is wel gezellig en geeft wat afleiding.
    Tijdens mijn eerste behandelingen heb ik duphaston gebruikt volgens mij reageer je er verschillend op hoe snel je ongi wordt!
    op welke dag van je ongi moet je beginnen met spuiten dan?
    ik spuit nu ook puregon op de derde dag begin ik met prikken.
    en hoeveel eenheden moet je beginnen?

met de hsg heb ik geen ervaring dus kan ik je niet mee helpen! Succes!

Liefs Nannie

4. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    De ongi heeft vanmorgen volledig doorgezet.
    Ik moet dus dinsdag gaan bellen dat de HSG voor die middag niet door hoeft te gaan :( Die kan pas op 9 januari plaatsvinden denk ik...

Ik moet op de 2e dag beginnen met spuiten, dus morgen.... lekker op 1 januari :( Nadeel is, dat ik bij familie zit, omdat mijn neefje 1 jaar wordt morgen! Maar goed, ik kan wel een rustig plekje vinden om mijn spuit te zetten...

5. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hey lieve Quinn,

Succes straks met je prik..... ;)

Liefs en dikke kus, An

Deel Deze Pagina