Bezorgd....

Discussion in 'Zwangerschap' started by kranenburg, Aug 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kranenburg

kranenburg Actief lid

Oct 14, 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.

Ik ben nu iets meer als 5 weken zwanger, as maandag krijg ik de 2e echo op de eerste was nog niets te zien...

Maar toch voel ik me bij deze zwangerschap anders dan bij de vorige 2:(

Heb wel last van gespannen borsten, maar al een week hele hevige menstruatie krampen.....sinds vandaag niet meer maar mega steken in mijn blaas :$. Zou dat een slecht teken zijn.....:(:(

Ik ben ook niet misselijk was ik bij mijn andere 2 kids meteen...

Pfff wat een onzekerheid.....

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

Sep 18, 2012
    2,188
    150
    63
    Die onzekerheid hou je jammer genoeg wel. Ik heb vanaf dat ik het weet nog niet een keer genoten, krampen, lichte testen, bloedverlies... zwanger zijn is niet makkelijk...
    Maar het is afwachten, hoop dat het bij jou een plakbeeb is! Hoever ben je nu??

3. kranenburg

kranenburg Actief lid

Oct 14, 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja nog helemaal niet ver.....5 weken en een paar dagen.
    Maar die steken bij mijn blaas vind ik ook raar, de baarmeoder kan nu toch nog niet zo groeien :S ondanks het de derde is....

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Oh, als je eens wist hoe bezorgd ik ben!! Ik ben maandag 5 wekwn zwanger en voel me zo anders dan bij de eerste... Toen had ik hele gespannen en giga zere borsten, nu kan ik erin knijpen wat ik zou willen maar im voel niks! Ben zo onzeker en bang. Heb nu ook rugpijn kan ik me ook niet van toen herinneren!

5. Aeowyn

Aeowyn Lid

Aug 9, 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die krampen in je buik heb ik ook veel gehad in het begin en ik heb me dit keer ook ontzettend veel zorgen gemaakt, terwijl ik dat bij de vorige zwangerschap totaal niet heb gehad.
    Gelukkig heb je al snel je echo en hopelijk ben je daarna gerustgesteld!

6. kranenburg

kranenburg Actief lid

Oct 14, 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, maar ik denk dat ze inwendig met nog net geen 6 wk veel kunnen zien,

En mijn gyn zei ook dat 1/3 van alle zwangerschappen in een miskraam uit :$:$

Share This Page