hoi meiden, het is vandaag 1 jaar geleden dat ik een curretage heb gehad. ik ben gelukkig weer erg zwanger maar ben toch verdrietig vandaag. het voelt een beetje dubbel voel mijn kleine meisje schoppen dat is echt heerlijk en ben echt blij dat alles goed gaat. hoop echt dat iedereen die een miskraam heeft gehad weer snel zwanger is. sterkte meiden. liefs chantal.
Hoi Chantal! KAn me goed voorstellen dat je er bij stil staat vandaag! Het is toch een datum die voor altijd in je geheugen gegrift staat... Bij mij is dat 06-02-07.. Wel super dat het nu goed met jou en je meisje gaat! Geniet nog maar lekker van je zwangerschap! Hopelijk mogen veel meiden van dit forum onderdeel je volgen! Liefs Jellie
Meis ik kan heel goed begrijpen dat je er bij stilstaat het is niet niks. Wij kregen op 19-02-07 te horen dat ons kindje niet leefde maar nog wel in mijn buik zit. het zal waarschijnlijk ook uitdraaien op een curretage en dan is het echt weg Maar gelukkig ben je nu weer lekker zwanger en hoop dat je er lekker van gaat genieten.
Lieverd, ik begrijp heel goed wat je nu voelt. Laat het maar over je heen komen, is niet verkeerd om er bij stil te staan en een traantje weg te pinken Morgen gaat het vast weer beter, dan ga je weer lekker voor de volle 100% genieten van jullie meisje Maar vergeten doen we ze nooit Ik ben ook even op deze site te vinden, afgelopen donderdag 22 februari, was mijn uitgerekende datum, van onze 3e. Ik ben ook de hele dag verddrietig geweest Ik kijk helemaal niet meer op deze site, gewoonweg omdat ik het niet kan. Vandaag echter wel, heel vreemd. Alsof je het allemaal weer opnieuw beleefd Een hele dikke knuffel voor jou! Liefs, mussie
hoi jellie en noesje, bedankt meiden voor jullie lieve woorden en bij jullie is het nog zo kort. heel veel sterkte met verwerken. liefs chantal.
hoi mussie, en jij hebt het nog wel 3 keer meegemaakt. wat een rot dagen zijn dat. dacht dat het wel mee viel maar je blijft er mee bezig. gelukkig gaat met jou ook alles goed . liefs chantal. stuur je wel een bptje 6 maart.