voel me zo stom

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door helena115, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoi lieve medien,

Voel me echt beetje stom op dit moment.
    Nov vorig jaar gestopt met de pil, heftig ontpilt paar maanden, aantal flink rare cycli gehad, vorige maand ook nog. Die rare cycli hebben nogal een wissel op me getrokken merk ik.
    Deze maand weer een mooie temp curve met een vroeg eitje, steeg geleidelijk, vanochtend ineens 0.2 omlaag.
    Weet dat 1 dagje niets zegt, maar ben net ineens in een soort paniekstand geschoten en voel me hierdoor zo stom.

hoop zo dattie morgen weeromhoog schiet.
    Heb klein beetje krampjes, al week opgezette borsten, sinds gister doen ze pijn/beurs, 2 dagen terug in woordewisseling met man een vreselijke huilbui gekregen. Gister om 21.30 op de bank in slaap.

Wie van de zwangeren had een dalinkje en bleek toch zwanger?

Sorry , voel echt een beetje stom dat ik me door een temp meting zo in paniek laat raken...

xx

2. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Snap ik heel goed hoor! Je wilt zoooooo graag en als het dan ineens allemaal ook moet, kan de stress er behoorlijk in slaan.
    Zelf had ik deze week precies het zelfde. Ik voelde aan mijn lichaam dat ik eindelijk weer eens een eisprong had, aan de tempeatuur was dat ook ineens te merken. Toen ik tegen mijn vriend zei dat e nu toch echt moesten klussen, had ie er eigenlijk geen zin in. Compleet in de stress, huilen en bijna ruzie (wij hebben nog nooit ruzie gehad...). Drie dagen helemaal an slag geweest. Vergeet niet, dat het voornamelijk de hormonen zijn die ons zo labiel maken.

Als je jezelf daarna maar wel weer op de rit krijgt, dan is het helemaal niet erg!

P.s. Wij zijn nog wel netjes 2 dagen gaan klussen ;)

Sterkte ermee! Onthou dat het er morgen allemaal weer een stuk rooskleuriger uit kan zien!!

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het is best begrijpelijk dat je het je aantrekt dat je temp naar beneden gaat hoor. Zeker zo aan het einde van de maand. Ik heb ook ergens anders geschreven het voelt steeds een klein beetje als een zwangerschapstest. Ik weet wel dat het niet alles zegt hoor.
    Ik had deze maand op dag 7 of 8 ofzo een dipje, te vroeg om te verwachten dat mijn ongi eraan zet te komen, en toch voelde ik me die dag al rot.;)

Bij de temp kaartjes van de zwangeren staat minstens 1 kaartje met een flinke dip aan het einde. Beetje hoop houden dus meis ;)

4. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    helena je moet je niet stom voelen, heb juist hetzelfde probleem met die stress van de temp deze dagen, maar ja heb vanmorgen weer getest en WEERAL NEGATIEF ! tis ni simpel é, blijven hopen meid !!!

5. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    lieverds, dank voor jullie steun en begrip.
    Mijn temp is weer iets lagert vanochtend, 37, dush etzal wel ongi worden binnen nu en 2 dagen.
    Moest nethuilen, deze maand een jaar geleden gestopt met de pil. Weet dat ik er zo een paar maanden af ka nhalen vanwege heftig ontpillen, 2x waarscheinlijk geen ei maar toch...

HEt idee dat ik de grens van het jaar overga doet wel behoorlijk wat met mij.
    Vorig jaar november stopte ik, met al paar jaar grote kinderwens, toen ik hoorde dat alle 3 de collega's van mijn man zanger waren. Meesten in 1 jaar zwanger en bevallen.
    ze wilden het mij als eerst vertellen omdat ik zo van kinderen hou
    Hoorde dit op een feestje, heb ze gefeliciteerd, toen de ogen uit mijn kop gejankt op toilet. Mijn wens was acuut omgeslagen in brandend verlangen. Misschien beetje overdreven reactie. maar wilde al zo graag zo lang. Zelfde week de pil deur ut gedaan.

@Cybi, ik ken dat, jij moet hele tijd je lijf in de gaten houden, mannetje alleen maar preteren wanneer nodig, en dan...staan ze onder druk:) en doen ze lastig, heb dit ook vaak meegemaakt.

@Mime, dan kvoor je woorden. het voelt zeker als een plotselinge zwangerschapstest, op je nuchtere maag...

@Hitchke, duim voor jem ied.

Misschien dat door een wonder mijn temp weer omhoog schiet, maar ga er niet vanuit....

heel veel liefs Helena

6. 4days

4days Niet meer actief

Jammer hoor! :( Wilde net zeggen dat het ook een innestelingsdipje kan zijn, maar dat is meestal maar 1 dan gaat de temp de dag erna weer omhoog. Balen dat jullie al zo lang bezig zijn... En ik kan je reactie goed begrijpen hoor, niets is zo frustrerend als een kindje willen terwijl het (nog) niet kan... Zeker als je ziet dat anderen hebben wat jij ook zo graag had willen hebben.

7. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hier idem dito
    had al een dip maar nu de 2e
    dus helemaal chagie vanmorgen......
    geloof niet in het wonder dat hij zou stijgen dus op naar de volgende maand denk ik.....

weer een lange maand

8. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey lieni,heb ook twee dipjes hoor... kijk maar, de mijne ging ook terug naar boven... nu nog afwachten tot morgenvroeg...

heb gisteren wel negatief getest !!!

9. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    oja inderdaad maar mijn dip duurt al 2 dagen
    ben zo bang voor morgen
    ik krijg nu al elke ochtend al buikpijn als ik moet tempen.
    ik denk aan de tijdd dat de piepjes gaan dat het tempen klaar is al te kunnen merken of hij laag of hoog is...
    ziek he eigenlijk?

10. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    nou hier is de dip nog groter geworden
    als het dan maar vandaag komt
    dan heb ik in iedergeval eenkorte cyclus en blijft mijn nod nog in november

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey bij mij zijn die k*t duivels vanmorgen gearriveerd !!! BALEN !!!

12. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    ******** BAH!
    klote Hitchke, bij mij gistermiddag ook, vandaag buikpijndag...

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik word er zo pissed van é, kan iedereen hier opt werk wel de nek omwringen !!!

14. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ja ik ken het.... weer een maand wachten grrrrrrr
    ik dacht gisteren alles te krijgen .
    maar het is niet gekomen.. met deze temp zwanger zijn geloof ik ook niet
    dus me lijf zit gewoon te rekken
    helemaal irritant
    als we dan toch niet zwanger zijn kom dan maar op met die zooi
    dan had ik nog als voordeel een korte cyclus te hebben gehad.
    dit schiet niet op

15. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    maar je zit nog maar op dag 26 van je cyclus lieni, dan is hij toch nog niet zoooo lang ?

16. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    nee klopt maar ik heb geen lange cyclus
    maar ook niet stabiel
    26,28,27,22 maarja een lage temp is in ieder geval geen positief iets.
    zal wel een langere cyclus hebben .. dit is pas de 2e ronde na de curretage. afgelopen ronde was 35. maar toen moesten de hormonen ook nog dalen.

17. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    irritant allemaal hè, wij willen ook een 2e streep!

vandaag bloed ik leeg...:(

18. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    heb over da bloeden juist nieuw topic geopend, ni normaal hoe hard ik mijn ms heb laatste 2 maanden... heb jij dat ook ?

19. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    het verschilt heel erg.
    Na het stoppen met de pil vorig jaar 4 maanden MEGAongesteld. Ik begon halverwege mijn cyclus van 35 dagen me al strondziek te voelen, dan lag ik 2 weken gedeprimeerd op de bank te dweilen, vreselijke buikpijn, gloeien, hoofdpijn en bloedde leeg voor mijn gevoel. Dat stabiliseerde zich eind maart, toe 1 ronde alleen wat bruinverlies (???) hoopte zwanger maar helaas,niets.

Maand daarna 10 dagen overtijd, 1 dag licht streepje op test, dagen erna nega gestest en op dag 45 midden in de nacht wakker met vreselijke buikkrampen. Naar de wc, hele heftige ongi, paar dagen lang.

Sindsdien eigenlijk 1 dagje beetje, 2 dagen veel bloedverlies met behoorlijkekrampen, gevolgd door meestal 2 dagen licht.
    oja vorige maand had ik weer alleen 1 dag bruinverlies verder niets. Zou dat een ei loze maand zijn, die met alleen wat bruinverlies?

Moet zeggendat ik sinds ik gestopt ben met de pil,wel degelijk meer last heb van ongi, het is zeker heftiger/pijnlijker.

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey,

bij mij is het nu ook veel heftiger dan de vorige keren
    of dat met de mk te maken heeft of niet ik weet het niet.
    vorige maand kon ik het bij wijze van met 1 maanverbandje af.
    nu is het een ravage...
    mjaar heb geen buikpijn ofzo

Deel Deze Pagina