Nou ik schrok me dood was naar de HA geweest vorige week medicijnen meegekregen, en 2 uurtjes naderhand stond de HA hier op de stoep moest meteen naar ziekenhuis voor onderzoeken en bloedprikken Kwam uit de nierontsteking Moet nu zometeen om kwart over 3 naar mijn eigen HA en dan kijken ze verder weer urine meenemen enzo, en ze doen ook zwangerschaps test want heb veel kwaaltjes die er op kunnen wijzen, vertelde de HA vanmorgen toen ik hem belde We zullen zien meiden ik laat het wel weten als ik terug thuis ben Liefs winnie
mwuahahaha sorry hoor, khoop echt dat alles goed met je gaat en dat je hardstikke zwange rbent...maarre foto's van je zwangerschapstst is tot daar aan toe maar van je urine gaat me te furr whahahalol
Ja je hebt het toch niet hoeven zien Ik wil graag weten wat er met me aan de hand is. Meiden ik laat straks iets weten Liefs winnie
jah ik d8 al wel dat je het zo op zou vatten, ik wilde het al weer weghalen maarja, sorry voor de humor. ik heb datgewoon nooit eerder gehoord vond t gewoon wel grappig... En zoals ik zonet als zei ik hoop dat ALLES GOED MET JE IS!
Ow nee joh meid snap je humor wel en ik bedoel het ook niet zo om jou aan te vallen Ik hoop idd dat alles goed met me is we zullen het over half uurtje 3 kwartier weten : Liefs winnie
sterkte, enne ben wel benieuwd, want min dochtertje heeft ook heeeeel sterk ruikende urine, ga morgen ook met rnaar de huisarts, straks heeft zij ook wat met de nieren ofzo echt het ruikt eerder naar de grote booschap dan de kleine echt heeeeel vies (maak dr alleen geenfoto van )
Nou meiden ben naar HA geweest, en ziet er niet al te best uit denk ik Moet volgende week woensdag naar ziekenhuis voor echo van mijn nieren, blaas en urinewegen Er zitten eiwitten en veel bloed in mijn urine en dat is dus niet goed Ook moet ik weer bloed laten prikken alleen dan uitgebreid onderzoek En moet blijven terug komen bij de HA tot de koorts weg is en de eiwitten en bloed uit mijn urine zijn verdwenen. En het belangrijkste ook wel de pijn moet helemaal weg zijn ( dus nog zeker tot volgende week thuis zitten ) Dus wat is de grote oorzaak geweest: De bacterie van die ernstige keelontsteking daar komt alles vandaan :x Hoop dat ik snel iets meer weet en dan weten jullie het ook natuurlijk Bedankt voor de steun!!! Liefs winnie
hb je iet sgemerkt van die keelontsteking dan? kwil niet overdreven zijn gelijk maar mijn ene dochtertje die ook zzo rare urine heeft die hoest ook al een hele tijd en verkouden en koortsig.... Maar wel heel rot voor je zeg, zij je ha nog wat over zwanger zijn/worden?
Ow ja helemaal vergeten sorry Nee helaas niet zwanger, maar de dokter heeft wel gezegt dat het absoluut niets met het stoppen van de pil te maken heeft, dus kan gewoon lekker doorgaan En jah had 39.8 koorts en heel erg veel keelpijn kon niet goed slikken en al helemaal niet eten, drinken moest ik wel anders ging het veel slechter met me maar zelfs dat deed heel erg veel zeer Praten wist niet wat dat was, ging echt niet ( mijn vriend zegt nu iedere keer bah je kunt weer praten en mauwen ) Maar houd het wel goed in de gaten bij je dochtertje, want je weet nooit iedere avond tempratuur opnemen en zeker morgen naar HA gaan Laat je me iets weten meid Liefs winnie
jah ik hou je op de hoogte hoor, wel eng zoiet sbij een kleintje als jij je al zo rot voelt....ga jij maar lekker rusten iig dat helpt zowiezo en dat je vriend zegt dat je weer kan mauwen, mauw maar even dat je wel een lekker bakkie thee lust ofzo, wel lui vanaf de bank mauwen he anders is het effect weg
heb niets te klagen gelukkig hij is wel heel lief voor me hij doet veel in huis ook gelukkig en is net meegeweest en wou persee mee naar binnen want anders had hij wel ff zijn woordje gedaan Lig nu op de bank met laptop Ja het klinkt allemaal wel eng enzo, heb ik zelf ook en ziekenhuizen moet je beter weg blijven dus ben heel benieuwd. Duurt alleen zo lang volgende week woesdag pas Liefs winnie
oh heeeeeeeeerlijk he zo'n laptop ik heb er ook 1 sinds kort, echt suuuuuuuuper, savons als de kid sliggen op de bank hangen met de laptop op schoot enmijn pas afgeleverde relaxkussen onder mn buik *zucht* wat een luxe .....
Hoezo dat : Nou moet ook wel zeggen vind het er wel veel als je nog maar 24 bent maar wel heel erg leuk voor je !!! Hoe oud zijn je kids nu als ik vragen mag En je bent dan ook al lang samen met je vriend/ man : Liefs winnie
Ja meiden vandaag is het zo ver, zoals een paar van jullie weten moet ik zometeen om kwart voor 10 in het ziekhuis zijn, voor mijn nierontsteking Mag nu 2 uur niet naar toilet maar moet wel 1 liter water drinken Dan krijg ik de echo voor blaas nieren en urinewegen en een uitgebreid bloedonderzoek Ik hoop dat ik eindelijk wel meer krijg te horen. Ook heeft de HA vorige week dinsdag een test gedaan voor me en daar kwam uit NEGATIEF, die test is dus wel een week te vroeg genomen want zoals jullie zien ben ik al 4 dagen overtijd, en kan de test dus niet zeker zijn Heeft iemand van jullie wel eens keer gewoon urine meegenomen en gevragen of ze dat gelijk willen testen omdat ik nog steeds niet ongi ben : Als ik b.v zeg: Misschien zit dat wel dwars en ben bang dat het met die nierontsteking te maken heeft Ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten. Liefs winnie
Hoi! IK hoop dat je in elk geval iets beter voelt!! Hoe is het afgelopen? Weet je al iets meer? Ik heb geen idee of je ongie weg kan blijven door nierontsteking... Spannend!
Ja ik heb er nieuwe topic voor aangemaakt Onder de zin: Ja meiden vandaag de dag ben zo zenuwachtig. Kijk daar maar ff meid Liefs winnie