Gister zat ik dit topic nog te lezen... Vanmorgen wilde ik even onder de douche: ukkie in bij het hoofdeind gezet, zittend met wat speeltjes, zodat ik haar kan zien vanuit de douche. Ik sta lekker te genieten van het warme water, draai me 1 keertje om.... kijk dan weer even waar ukkie is.... WEG! Ik drijfnat de douche uit, help help.... Is ze schijnbaar omgekukeld, en is ze gaan omrollen, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en ach... waarom ook niet, NOG een k... PFFFFFFIEUW, toen was mammie daar om haar net bij het voeteind op te vangen. STOM stom stom.... Vanaf nu alleen nog maar in haar eigen bedje spelen als ik echt even wat moet doen.
Ik heb het topic even gelezen en inderdaad ik ben zeker niet de enige... Met Emma is er trouwens niks aan de hand, ze is net zoals altijd. Er zullen inderdaad nog wel veel meer dingetjes gebeuren nu ze begint met kruipen... en straks lopen. Ik hou mijn hart vast haha
Nou ja, je bent de komende tijd daardoor wel weer erg alert, dat is ook positief toch? Ik heb bijna het zelfde gehad. Lena kon van rug naar buik en terugdraaien. Ze ligt op het midden van het bed, ik draai me om om wat was in de kast te doen en opeens *plof* en *WEEEEEEEEEEEEEE(enzovoort)* Kon ze opeens blijkbaar opeens meer dan ik dacht dat ze kon! Zielig! Gelukkig was ze nog intact. Maar ja, je kan nu eenmaal niet altijd alles voor zijn...
Ja hier ook! Sasha was ook zo rond de 6 maanden. Ze slaapt sowieso bij ons op/in bed. Mijn man en ik zitten op de bank, we hoorde echt zo *baf* we kijken elkaar aan en we renden al naar boven, toen hoorde ik Sasha vanuit de babyfoon beginnen te krijsen. Ik stier de slaapkamer in, kon ik dr in mijn waas eerst niet eens vinden, lag ze gewoon voor mijn voeten. Kan zowat weer gaan janken als ik eraan denk. Brrrr.
Als je die kleine aapies op bed neer legt, leg er dan aan allebei de kanten een kussen naast. Dan komen ze niet zo heel ver (naja tot ze daar weer over heen kunnen teigeren dan) En dan vinden ze wel weer wat anders om vanaf te vallen of tegen aan te vallen oid. Ik liet Wendy gister bij het broek aan trekken (zonder tafel) bijna vallen...tja.. schrik je je rot natuurlijk.En die andere 2 zijn ook wel eens gestuitert. Ben zelf 2 keer van de commode af gevallen (ja vandaar ja.. ) dus... Zolang het niet elke dag gebeurt