Wanneer heb je nu eigenlijk innestelingsbloed? Waarschijnlijk maandag mijn eisprong gehad...en vandaag rozige afscheiding. Van het klussen is het denk ik niet gekomen. Ik had dit bij mijn zwangerschap van mijn zoontje ook. En toen ik sept zwanger was ook. Ik kan nu echt helemaal niet meer wachten met testen -_-" Sinds einde middag ook soms ineens heel prikkend/stekend gevoel in mijn tepels. Ik maak mezelf echt knetter gek ik weet het... Eerste kerstdag ga ik testen een mooier cadeau zou er niet zijn! Dus moet nog even volhouden
Je loopt gelijk op met mij... Ik heb alleen gister roze afscheiding gehad en heb pijnlijke tepels sinds gister... Ik mag van mijn gyn 24 dec testen...
Spannend!! Ik denk na wat ik heb gevoeld mijn ei 10 dec is geweest. Dus kan dan ook de 24e testen. Gister nog een beetje bruinig verloren...Morgen belt mijn gyn voor telefonisch controle van de curretage dus vraag haar even wat zij aanraad. Word een hele lange week...
Inmiddels heb ik wel meer bruinverlies Snap er niets meer van! Had 10 dec nog een positieve ovulatietest...kan toch nu niet zo snel al.ongesteld worden. Afwachten is echt waar ik gek van word, wat ik ook probeer denk er continu aan!
Ik ken het denken er aan wel, probeer me er zo erg niet op te concentreren maar dat lukt dus niet... Oud bloed kan altijd natuurlijk... Maar je kan het altijd vragen aan je gyn... Ik heb vandaag bloed laten prikken op progesteron nu moet ik wachten tot woensdag dan word ik gebeld of ik een goed eisprong heb gehad... Heb onrustige benen en slapen snel
Ik heb vorige week zondag mijn eisprong gehad. Sinds zaterdag krampjes en vandaag een beetje bloed verloren met afvegen. Kan dus nog geen ongi zijn. Nod is de 23e. Zou ook wel erg weinig zijn voor ongi. Hebben jullie nu ook menstruatieklachten?
Ik heb continu het gevoel ongi te worden door krampen, hoofdpijn en vochtvloed, Dit blijkt dan afscheiding te zijn...
Ik heb nu geen menstruatiepijn meer, maar verlies nog wel een beetje bloed. Verder weinig last. Een paar kleine steekjes links onderin buik en vannacht een beetje misselijk. Het aftellen is begonnen!
Normaal als ik ongesteld word halve dag ervoor enorme pijn in mijn rug...nu nergens last van! Er kwam wel een paar druppels vocht uit mijn ene borst. Bij J zijn zwangerschap 8 mnd lang gehad. En voor ik de mk kreeg ook al. Maar of dit nu komt door miss zwanger of nog soort van ontzwangeren na de mk! Zolang ik nog geen helderrood bloed verlies heb houden we hoop
Mag ik jullie wat vragen? 4 dagen voor mijn nod heb ik last van bloedverlies gehad. Geen rose maar echt rood.klein beetje maar. Daarna niks meer. Volgens alle websites zou dit een innestellingsbloeding zijn. Dat zou betekenen dat ik misschien zwanger ben. Donderdag is mijn nod. Echter vorige maand had ik ook 5 dagen voor nod bloedverlies maar werd toen op mijn normale cyclus dag ongesteld. Wij zijn nu 10 maanden bezig. Heb dit alleen deze en vorige maand gehad. Alle andere maanden niet. Betekent dit dat ik bijna zwanger was maar niet gelukt is? Of is er iets anders aan de hand? Ik weet dat jullie geen dokters zijn maar zou graag jullie ervaringen horen
Misshien gewoon een geknapt adertje...en als je misschien wel zwager bent geweest zul je het waarschijnlijk nooit weten en is het heel vroeg misgegaan. En heeft je lichaam het optijd "opgeruimd". Ik snap het innestellingsbloed sws niet helemaal. Ik heb het idee dat ik het heb (als dat het al is) 5-7 dagen na eisprong. Dus dan duurt het voor mij nog ruim een week tot mijn nod. Anderen hebben het tijdens hun nod pas. Vanmiddag contact met mijn gyn dus zal het eens vragen. Ik las wel een week na eventueel innestellingsbloed zou je een testje kunnen wagen. Wel een gevoelige test en dan nog steeds negatief blijven ook al zou je wel zwanger zijn.
Hallo dames! Hier ook onzekerheid! Ik wil ook graag weer zwanger raken, na een miskraam van ong. 10 weken. Het kwam niet vanzelf opgang, dus heb ik een curettage gehad op 23 november. Paar dagen geleden voelde ik ineens soort krampen in mijn zij, alsof ik had hard gelopen.. Ook af en toe lichte menstruatieachtige pijn. En vannacht zomaar 1 klein druppeltje lichtroze/bruin bloed. Ik zou alleen niet weten wanneer ik een zwangerschapstest kan doen, want ik heb ook geen ovulatietest gedaan.. Hoop snel zekerheid voor iedereen en natuurlijk een posi test! Innestelingsbloed kan je 1 week voordat je ongi word krijgen, of erna.. sommige merken het ook pas bij 6 weken.
Hier nog iemand die in hetzelfde schuitje zit! Op zaterdag 8 dec knalpiek gehad met ovutest (zondags ook nog, maar iets minder als zaterdag), dus heb mn eisprong waarschijnlijk maandag de 10e gehad. Nu verlies ik sinds vanmorgen beetje bloed, niet helderrood maar roze en niet veel. Heb geen buikpijn, wel moe en hoofdpijn. Ik heb normaal altijd 2 weken zitten tussen eisprong en menstruatie en nu zit er maar 9 dagen tussen! Snap er niks van, nu heb ik vorige maand wel ineens een hele lange cyclus gehad van 38 dagen, dus hier volop de twijfel of ik ineens een korte cyclus heb of misschien toch zwanger ben... Vervelend he dames!!!
Helaas vandaag ongesteld geworden... vind het raar dat ik 4 dagen voor nod bloed verlies en daarna niet en dan toch op de normale dag ongesteld word.... Is dan toch geen instelling geweest maar wat dan...
Bambi....ik bijna tegelijk met jou dus een curettage. Jammer he maar ik kon gewoon mijn oude cyclus aanhouden. Dat het misschien wel langer duurt is wel aanwezig. Dus ik hou gewoon 28 dagen aan.
JTLKIM Jazeker jammer idd.. Bij mij is het ook allemaal zo raar gegaan.. Ik wilde toen ook even niet meer aan zwangerschap enzo denken. Ik dacht: voorlopig even niet meer! Maar eigenlijk al heel snel na de currettage, toen alles achter de rug was, kreeg ik die kriebels alweer. Wil zoooooo graag mama worden! En jij zo te zien ook Leuk dat we ongeveer tegelijk lopen! Heb jij al ergens last van? Ik ben sinds deze week ineens weer erg moe en hongerig. Ster80 Ik heb zoiets ook wel eens.. ze zeggen dat het oud bloed kan zijn.. Ik weet het ook niet. En ja een miskraam is zeker niet leuk
Ik heb zin in snoep en chips...verder sinds paar dagen weer erg onrustige huid veel pukkeltjes. Geen bruinige afscheiding meer dus daar ben ik erg blij mee! Verder steeds een heel vreemd gevoel in rechterborst
Ooh hij verzond al.... Maar ik ga nu zo opletten wat ik voel ...dat ik van alles voel >_< Nog maar rustig paar dagen afwachten en zien tot wanneer ik het vol houd niet te testen. Zo erg als nu had ik die drang nog niet eerder. Voor de MK ging het een stuk makkelijker om vol te houden. Maar ik wist dat ik gelijk door wou en na veel gedoe enz wist ik sinds 2 NOV dat het mis was en de 30e was het pas "klaar"... Maar goed we gaan met volle moed deze ronde door