druk en pijn in de buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimme90, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimme90

Kimme90 Lid

3 jun 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, deze maand 1ste ronde voor ons kindje en hebben om de twee dagen geklust zoals mij gezegd is geweest. Heb de laatst week veel druk op mijn buik en wat pijnlijk. Ik kan hem ook niet meer intrekken. Zou dit nu nog van het ontpillen zijn of misschien een innestelling?

Groetjes x

2. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Je schrijft dat dit de eerste ronde is om zwanger te worden. Als dit betekent dat je ook pas gestopt bent met de pil, kan het zeer goed dat jou pijnlijke buik te maken heeft met het ontpillen. Ik heb dit ook zelf gehad, maar toen deden we het nog met condoom. Ik had dit twee à drie cycli, in de periode tussen eisprong en ongesteldheid. Verder wordt ook niet iedereen meteen ongesteld.

Verwacht dus niet van je lichaam dat ze meteen gewoon reageert en zwanger is. Het kan zeker wel dat je meteen de eerste maand zwanger bent, maar het is niet echt gemiddeld helaas.

Als je cyclus heel lang wordt of als je buikpijn echt heel erg wordt, zou ik even naar dokter gaan. Wat je nu beschrijft, dat je je buik niet in kunt trekken enzo, dat had ik echter ook en het ging gelukkig gewoon weg.
    Kijk even in mijn handtekening: Alle eerdere maanden had ik overigens een opgezette en pijnlijke buik. Het is deze maand voor het eerst dat mijn buik nog slechts iets opgezet is, maar niet meer pijn doet van het 'vol' zitten.

Succes!

EDIT: En ja het kan uiteraard ook door een innesteling komen hoor, maar die ervaring heb ik dus helaas (nog) niet gehad. Hoop het wel heel erg voor je.

Deel Deze Pagina