Hoi meiden, Ik ben nu 27 weken zwanger en ben nu 8 kilo aangekomen! Ik voel me soms ook net een olifantje, maar dat komt ook omdat ik vocht vasthoud. Vooral in mijn enkels. Heb dan echt van die olifantenvoeten hahaha! Hoort erbij he! Hahah! Niet te druk over maken hoor! Liefs Nicole
zo zittenw e allemaal in het zelfde schuitje he! hahaha We moeten maar hopen dat het er allemaal weer af gaat! En ook hier ligt het sonja bakker boek klaar om na de borstvoeding gebruitk te worden! ben er in de zomer ook 4 kilo mee kwijt geraakt in 3 weken tijd, dus we geloven daar maar in he! Ben eind mei uitgerekend, dus heb niet een winter de tijd om op gewicht te komen, dat wordt lachen deze zomer in bikini! Pooh! Heb gewoon ff dipje, typisch vrouwen dipje, voel me dik, vet en lelijk! Mijn haren pieken alle kanten op, had weer een grote pukkel op mijn kin en mijn benen vertonen hobbels! Maar vanmorgen moest ik weer even lachen hoor, werd wakker van een paar lieve zachte plofjes in mijn dikke buik! hahahahaha kus miek