gasfornuispitten schoonmaken??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Heeft iemand voor mij DE tip hoe ik de metalen stukken van de pitten schoon kan krijgen. Ik ben dus niet iemand die dat dagelijks bijhoudt. De bovenste plaatjes en het gasfornuis zelf wordt uiteraard wel elke dag schoongemaakt, maar dit is zo'n rotwerkje.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    met van die staalsponsjes.

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Eerst in een bak met water en schuurmiddel (cif ofzo) zetten en laten weken, daarna met schuursponsje afborstelen.

4. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Met brillo (hoop dat ik het goed schrijf) zijn schuursponsjes met schoonmaak midddel erin werken super goed. ook voor de onderkant van pannen enzo.

5. Revit

Revit Niet meer actief

Wij doen het met dasty, te koop bij de wibra, en ze glimmen weer zoals nooit tevoren.

6. danip

danip Niet meer actief

Ja ik heb echt de tip voor je! (tenminste dat is wat hier het beste werkt, en eigenlijk als enige zonder er kapotte armen van te krijgen) Doe ze in een emmer heet water met 2 vaatwasblokjes. Dan laat je ze een nacht staan, en de restjes die er dan nog op zitten kun je met een roze staalsponsje afschrobben. Die van mij zijn van zwart naar zilverkleur gegaan. Het lukte me nooit om ze goed schoon te krijgen, en daardoor waren ze al zo zwart. Nu doe ik dit zo nu en dan, en zijn ze als nieuw :D

7. tulip

tulip Niet meer actief

bedankt dames!!!

Deel Deze Pagina